UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Periodo del evento: Del 1 de octubre de 2020 al 2 de octubre de 2020. Jueves y viernes de 09:00 a 19:00.

Lugar de realización: En línia

Descripción:

Avaluarà el Màsters en:

• Advocacia
  • Criminologia i Seguretat
  • Dret i Violència de Gènere

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

El Comitè d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es  s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 2 d'octubre a les 11:00h perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organiza:

Unitat de Qualitat.