Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport Logo del portal

El duatló en solidari de Jonàs

Jonas Pons Climent, exalumne de la FCAFE (Universitat de València), s'ha proposat fer un duatló solidari amb l'objectiu final de rehabilitar una escola de nens pastors berbers a l'Atles Marroqui. L'esforç, la perseverança, la solidaritat, la cooperació, l'esport, l'aventura i la superació personal són senas d'identitat d'aquest projecte.
 

El proper 21 març comencés a recórrer més de 1500 km amb bicicleta, travessés els 20 km de l'Estret de Gibraltar nedant i arribés fins l'Atles Marroqui per col · laborar allà amb l'ONGD "Motors sense Fronteres" i amb l'Associació "Sense sols", en la rehabilitació de l'escola que necessiten aquests nens pastors.
 

Des de la FCAFE li donem l'enhorabona per la iniciativa i li desitgem la major de les sorts a l'empresa, de la qual ens sentim molt orgullosos. Animem a Jonas perquè continuï amb els seus reptes i la seva tasca social.
 

Per saber més sobre el projecte

 

Data d'actualització: 5 de de març de 2012 09:30.

Llista de notícies