Logo de la Universitat de València Logo del portal

III Edició dels premis Càtedra de pilota valenciana

• 1 d’agost de 2019
Imagen III Edición Premis Pilota

La Càtedra de pilota valenciana de la Universitat de València ha publicat les bases reguladores de la III Edició dels seus premis, destinats a reconèixer els millors treballs de final de grau o fi de màster/tesi doctoral relacionats amb aquest esport. Termini de presentació de sol·licituds fins al dia 18 de setembre de 2019.

Amb la finalitat de promoure i divulgar els estudis que tenen a veure amb la pilota valenciana, la Càtedra convoca aquests guardons als quals poden presentar-se tots els estudiants de qualsevol titulació oficial de les universitats públiques espanyoles que hagen realitzat els seus treballs de final de grau, màster o tesi doctoral sobre un tema relacionat amb aquesta disciplina. Els premis estan dotats amb una quantia total de 2.000€ en el cas dels treballs de final de grau i de 2.550€ per als treballs de final de màster i tesis doctorals.

El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al dia 18 de setembre de 2019. Es poden consultar les bases publicades pel DOGV corresponent.

Bases Pilota valenciana (máster/tesis)  [ Sol·licitud ]    [ DOGV 16 de juliol de 2019 ]   Premiats TFM / Tesi