Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

16ª edició dels Premis Universitat de València d'Escriptura de Creació

Període de l'esdeveniment: De 28 de de febrer de 2019 a 29 de d’abril de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

En aquesta edició les modalitats són: poesia en valencià i en castellà, narrativa breu en valencià i en castellà, teatre i guió de curtmetratge. En les modalitats de teatre i guió de curtmetratge les obres podran ser presentades en valencià o castellà.

Els premis van adreçats als estudiants matriculats en alguna de les universitats valencianes durant el curs acadèmic 2018/2019 en qualsevol dels ensenyaments conduents a l’obtenció de títols universitaris oficials. En la modalitat de teatre també podrà participar-hi l’estudiantat matriculat a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València.

El termini de presentació de les obres estarà obert entre el 28 de febrer i el 29 d'abril de 2019, ambdós inclosos.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Col·laboren: Vicerectorat de Cultura i Esport i Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

Contacta: dinamitzacio@uv.es

Més informació: