Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Oberta la Convocatòria per a la XV edició dels premis d'escriptura

Premis d'escriptura de creació

Període de l'esdeveniment: De 20 de febrer de 2018 a 20 d'abril de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Blasco Ibáñez (Sedi)

Descripció:

Objecte: Promoure i dinamitzar la creació literària entre l’estudiantat de les universitats valencianes.

Participants: Poden participar en aquesta convocatòria els estudiants matriculats en alguna de les universitats valencianes durant el curs acadèmic 2017/2018 en qualsevol dels ensenyaments conduents a l’obtenció de títols universitaris oficials. En la modalitat de teatre també podrà participar-hi l’estudiantat matriculat el curs 2017/2018 a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València.

Les persones participants no podran superar els 35 anys d’edat a data de 31 de desembre de 2018.

Un/a mateix/a autor/a, així com també qualsevol dels membres d’un col·lectiu, sols podrà participar amb una obra per cadascuna de les modalitats de la convocatòria en curs.

Les persones premiades en edicions anteriors no podran presentar-se, a la mateixa modalitat, en les dues edicions següents.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització d'estudiants (Sedi)

Delegació d'estudiantes.

Contacta: sedi@uv.es