Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

El grup desenvolupa la seua investigació en l'àmbit de la formació del professorat en diferents àrees de contingut escolar: ciències experimentals, matemàtica, llengua i llengua extrangera, literatura, educació física, educació artística... Açò iimplica , treballs d'avaluació sistemàtica del coneixement didàctic específic i coneixement didàctic del contingut escolar dels professors, però també del coneixement disciplinar, del desenvolupament de estratègies d'aprenentatge dels estudiants i de estratègiesd'ensenyament , de ferramentes tecnològiques  útils per a la instrucció, etc. Tot açò hauria de conduïr a una avaluació i millora del model de formació del professorat actual, am la finalitat de disposar d'un ajustament en paral.lel amb les demandes de cada moment del temps.