Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llibre

• 25 de juny de 2019
El Catedràtic Geografia Física del departament Joan Mateu ha coordinat el curs

El Catedràtic Geografia Física del departament Joan Mateu ha coordinat el curs "Orient en els llibres de viatge" que es celebrarà els pròxims 18 i 19 de juliol en la Universitat d'Estiu de Gandia.

Orient en els llibres de viatge ofereix, entre d´altres, una oportunitat per a avaluar la contribució de les experiències viatgeres en la construcció d´Orient, en el procés de descobriment de l´altre, l´exotisme de tantes pàgines dels textos occidentals o sobre l´abast geogràfic del mateix terme Orient.

➡️ Més informació e inscripció ➡️ https://www.fundaciouv.es/cursos/ver_curso.asp?id=9912&patronat=7&idioma=cas