Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llibre

Universitat d’Estiu del Racó d’Ademús (UVRA)

• 14 de juny de 2019
Universitat d’Estiu del Racó d’Ademús (UVRA)

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians en col·laboració amb el Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori i la Diputació de València organitza, la 3a edició de la Universitat d'Estiu del Racó d'Ademús (UVRA).

En aquesta tercera edició de la UVRA el desig de prosseguir amb aquesta reeixida experiència pionera en el medi rural, s'ha materialitzat en una proposta formativa, cultural i lúdica suggeridora amb la qual abordar les demandes i qüestions que més preocupen la població de la comarca. El seu atractiu programa compta amb conferències, xarrades, tallers i debats de caràcter formatiu, amenitzades amb una interessant oferta lúdica: concerts, visites guiades i dinàmiques de grup.

Enguany la Universitat d'Estiu tindrà lloc els dies 25-26-27 de juny en l'IES Ademús. Encara que com a novetat, la vesprada del 25 de juny les activitats es desenvoluparen a Torrebaja i Castielfabib.

Recorda que és obligatori inscriure's, i que pots fer-ho de tot o només dels mòduls que t'interessen.

Llista d'enllaços: