Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

La Comunitat Valenciana premia dues tesis de la UV

  • 27 d’octubre de 2020
La Comunitat Valenciana premia dues tesis de la UV

Una d'elles de el Programa de Doctorat en Màrqueting

El Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana (CES-CV) ha decidit premiar dues tesis de la Universitat de València en l'última edició dels seus premis de tesis doctorals.

Els treballs premiats, defensats en 2019, són "Formació professional contínua i prestació de la feina: L'article 23 de l'Estatut dels Treballadors" i "Factors predictors de l'engagement positiu i negatiu de la marca país Espanya a Facebook".

El primer treball doctoral va ser realitzat per Oscar Requena Muntanyes sota la direcció dels professors Fernando Fita Ortega i Ángel Blasco Pellicer de el Departament de Dret de l'Treball i de la Seguretat Social.

El segon treball doctoral va ser realitzat per Jenely Villamediana Pedrosa sota la direcció de les professores Natàlia Vila López i Inés Küster Boluda de el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats.

Està previst que el lliurament es realitze el 16 de desembre d'enguany.