Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Professora

Aquest màster ofereix formació avançada, tant acadèmica com investigadora, en l’àmbit del màrqueting, amb la finalitat de respondre a la creixent demanda laboral de professionals en aquest camp i a la necessitat de proporcionar-los estudis especialitzats i actualitzats per al seu exercici. Amb aquest propòsit ofereix un programa formatiu sobre investigació i tècniques de mercat, i sobre les seues funcions en relació amb la publicitat, la consultoria, la distribució comercial, les vendes en empresa pública o privada, etc., en els diferents sectors empresarials i amb independència de la localització geogràfica, dirigit a futurs responsables de campanyes de venda, d’imatge, de comercialització o d’estudis d’anàlisis referides a aquest àmbit.

 

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies