|
PDI-Catedratic/a d'Universitat Vicerector/A Vicerector/a-Rectorat de Planificacio, Qualitat i Tecnologies de la Informacio |
Facultat d'Economia
Despacho 1P11
Avda. de los Naranjos s/n
46022-Valencia
España (9638) 64055 joaquin.aldas@uv.es |
|
Biografia
|
|
Joaquín Aldás-Manzano (Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales, Universitat de València) es Catedrático de Comercialización e Investigación de Mercados en la Facultat d’Economia de la Universitat de València, Investigador del Ivie y Visiting Research Fellow de la University of Glasgow (UK). Sus campos de especialización principal son los métodos cuantitativos de investigación en Marketing. Ha publicado su investigación, entre otros, en el European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Journal of Interactive Marketing, Journal of Business Ethics, Online Information Review o Tourism Management. Es coautor del libro Análisis Multivariante Aplicado (Thomson, 2005) y Análisis Multivariante Aplicado con R (Paraninfo, 2017). Es codirector del ranking de universidades U-Ranking, elaborado por el Ivie y la Fundación BBVA.[Biografia, versió en valencià]
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat Coordinador/a Curs Responsables de Gestio Academica Coordinador/a Titulacio de Grau |
Universitat de València, Facultad de Economía, Dpto. de Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia Office: 1E04 (9638) 28957 luisa.andreu@uv.es |
|
Biografia
|
|
[Biografia, versió en valencià]
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat Coordinador/a de Programa de Doctorat |
|
|
|
|
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE PDI-Catedratic/a d'Universitat Director/a Titulacio Master Oficial |
Facultad de Economía-Dpto Comercialización e Investigación de Mercados.
Avda de los Naranjos s/n
46022 Valencia
Office: 1F12, Facultat d'Economia (9638) 28318 enrique.bigne@uv.es |
|
Biografia
|
|
Enrique Bigné is Professor of Marketing at the University of Valencia since 2001. He previously occupied the same position at the Jaume I University (1996-2001).
Education: Ph.D. in Economics and Business Administration, a Bachelor degree in Business Administration, a Degree in Law, and post graduate diplomas in Market Research and in Operations Research.
Research interests: advertising, e-WOM, tourism, and neuromarketing. His work has been published in European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Current Issues and Research in Advertising, International Journal of Advertising, Annals of Tourism Research, Tourism Management, Journal of Business Ethics, and Journal of Services Marketing, among others.
Visiting Scholar at the University of Maryland and Berkeley.
Editor of European Journal of Management & Business Economics; Revista de Análisis Turistico. Associated Editor of Journal of Global Marketing, Journal of Modelling in Management, and Pasos. Member of the Editorial Board in several journals.
He has served as a Head of the Department, Dean of the School of Economics and Vice-chancellor for International Relationships and Communications of the University of Valencia Academic director of the International MBA and Master in Marketing y Comunicacion.
|
|
CALDERON GARCIA, MARIA HAYDEE PDI-Catedratic/a d'Universitat Director/a Titulacio Master Oficial |
|
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Facultad de Economia . Universidad de Valencia.
Despacho 1E06
Avda. de los Naranjos s/n
46022-Valencia 25929 amparo.cervera@uv.es |
|
Biografia
|
|
Amparo Cervera és Catedràtica de la Univ. de València des de 2008 amb dedicació a temps complet. Posseeix 6 quinquennis de docència i 4 sexennis d'investigació reconeguts pel Ministeri de Ciència i Educació.
Al llarg dels anys de dedicació a la Universitat ha exercit responsabilitats d'investigació, docència, gestió i transferència del coneixement. En totes les activitats ha prevalgut l'esforç individual combinat amb el treball en equip, el rigor, i el servei públic. La seua activitat de transferència s'ha desenvolupat des de la més absoluta convicció que forma part de la responsabilitat social de les Universitats i del seu personal docent investigador.
Ha estat Directora de l'Institut Interuniversitari d'Economia Internacional (2016-2023). Ha participat en més de 25 projectes d'investigació, 11 d'ells finançats en convocatòries públiques i 14 són contractes amb empreses o institucions. Ha estat directora de la Càtedra Ciutat de València (2013-2015) i Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn (2017-2019). Liderat diversos projectes competitius amb el grup d'investigació *SIV -servei, innovació, valor- que dirigeix. Ressaltar Projecte europeu *ENPI denominat *Newcimed: *new *cities *in *the *Mediterranean Siga *Basin sobre el desenvolupament sostenible de les destinacions turístiques. Liderat (2017-2019) un projecte competitiu dins del Programa per a la promoció de la investigació científica, desenvolupament tecnològic i innovació en la Comunitat Valenciana sobre la sostenibilitat del Turisme de Creuers.
Autora o coautora de més de 75 articles -60 d'ells indexats en Web of Science-, editora de 3 llibres i autora o *co-autora de 35 llibres o capítols de llibres, alguns d'ells de difusió internacional. Ha presentat més de 150 ponències en congressos i impartit conferències a públics de caràcter divers.
Ha dirigit 13 tesis doctorals, 10 d'elles finançades per empreses o institucions en una clara vinculació amb la transferència de la ciència a la realitat econòmica i social. Tres d'elles premiades amb premis extraordinaris de doctorat per les seues respectives universitats -Castelló i València- i una altra per la Càtedra d'Emprenedors de la Universitat de Salamanca com a millor tesi espanyola en Emprenedoria. Així mateix ha dirigit nombrosos treballs fi de màster i de doctorat.
Ha sigut convidada a participar com a membre de comissions que han de jutjar els concursos d'accés a places dels cossos docents universitaris a nivell nacional i internacional, així com membre de tribunals de Tesis doctorals.
Ha avaluat projectes d'Investigació per a la ANEP (Agència Nacional del Ministeri de Ciència i Innovació) així com per a la Direcció d'Avaluació i Acreditació de l'Agència Andalusa del Coneixement (DEVA-AAC) i la Comisió Europea.
Respecte a les estades d'investigació, assenyalar Victoria University (Nova Zelanda), Universitat de Birmingham (UK), Harvard Business School (USA), Universitat de Beira Interior (Portugal), París XIII (França), Universitat Austral (Xile). A Espanya, en la Universitat Autònoma de Madrid, Almeria, Castella-la Manxa i Barcelona.
Premis: 2008 Best Paper en Industrial Màrqueting Management (SSCi Journal); 2010 Awards for Excellence com Outstanding paper en Industrial Management & Data Systems (SSCi Journal). Premi a les ponències: 'Collaborating to innovate: effects on customer knowledge management and performance' de la Global Innovation and Knowledge Academy (*GIKA 2014); 'Cross-cultural perceptions of onshore guided tours:a qualitative approach base don eWOM' (GIKA 2016); 'Una aproximació a com actua el risc percebut en lapresa de decisions del turista' (XXII Congrés Internacional Turisme i Empresa 2019); 'Social *Innovation Capacity *in cities: proposal of a theoretical model from a strategic collaborative perspective' (Intl Association on Public and Nonprofit Màrqueting 2020); 'User interface influència en informació processing: efectes de presència en cognitive load and understanding 2 (AIRSI 2023 (Artificial Intelligence; Immersive Technologies, Robots, Social Media, Internet of Things)'
Actualment es membre electe de la Junta de la Facultat d'Economia. Membre de la Comissió ODS i de Gènere de la Universitat de València.
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Facultat d'Economia Despacho 1F08. Avda. de los Naranjos s/n 46022 Valencia, España
(9638) 28963 manuel.cuadrado@uv.es |
|
Biografia
|
|
Manuel Cuadrado García es Profesor Catedrático del departamento de Comercialización e Investigación de Mercados de la Universitat de València, España. Sus líneas de investigación son: marketing en el sector de las artes, comportamiento del consumidor cultural, investigación de mercados culturales, diversidad y género en el consumo cultural e innovación educativa. Al respecto, ha participado en numerosos congresos nacionales e internacionales y publicado en diferentes journals. Es coautor de los libros Marketing de las Artes y la Cultura; El Consumo de Servicios Culturales; y Mercados Culturales: Doce Estudios de Marketing y editor del libro Producción y Distribución de Artes Escénicas: Apuntes desde la Experiencia. Fue presidente de la 9ª Conferencia Internacional en Gestión de las Artes y la Cultura (AIMAC07), del II Workshop en Economía y Gestión de la Cultura (2010), y director del master oficial en gestión cultural de la Universitat de València, así como organizador responsable de numerosas jornadas académico-profesionales y docentes. Es miembro del comité editorial del International Journal of Arts Management y revisor de varias publicaciones científicas. Ha sido investigador y profesor invitado en la London School of Economics, (Londres, Reino Unido), la HEC (Montreal, Canadá) y la Università Bocconi (Milán, Italia), entre otras. Asimismo, ha desarrollado numerosos proyectos de innovación educativa e impartido numerosos seminarios, cursos de postgrado y conferencias al tiempo que ha colaborado con diferentes entidades de naturaleza cultural.
Entre otros premios ha recibido el de Mejor Docente Universitario de España por la plataforma Educa-Abanca.
|
|
CURRAS PEREZ, RAFAEL MARTIN PDI-Titular d'Universitat |
|
|
Biografia
|
|
[Biografia, versió en valencià]
|
|
PDI-Titular d'Universitat Director/a Titulacio Master Oficial |
Despacho 1F01 Facultad de Economía
Horario de tutorías presenciales: Martes 11:00-14:00 (9616) 25379 teresa.fayos@uv.es |
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados (despacho 1.F.04)
Facultat d'Economia
Av. Tarongers s/n
46022 Valencia marta.frasquet@uv.es |
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
|
|
|
|
GONZALEZ-GALLARZA GRANIZO, MARTINA PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Dra. Martina González-Gallarza Granizo
martina.gallarza@uv.es
Catedrática. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Universitat de Valencia
Avda. de los Naranjos S/N
46022 Valencia
Edificio Departamental Oriental
Despacho 1F03
Telf. 96 162 53 80 (9616) 25380 martina.gallarza@uv.es |
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Dpto. Comercialización e Inv. Mercados
Facultad de Economía
Despacho 1P11
Avda Tarongers sn
46022 Valencia (9638) 28332 ines.kuster@uv.es |
|
Biografia
|
|
[Biografia, versió en valencià]
|
|
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSE PDI-Catedratic/a d'Universitat |
|
|
|
|
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZ PDI-Titular d'Universitat |
Departament de Comercialitzacio i Investigacio de Mercats, Despacho 1F10
Facultat d'Economia
Avda. Tarongers, s/n
46022 Valencia (9616) 25381 beatriz.moliner@uv.es |
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
|
|
|
|
PDI-Titular d'Universitat Director/a Titulacio Master Oficial Coordinador/a Curs |
|
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat Coordinador/a de Programa de Doctorat Director/a de Departament |
Facultad de Economía; Avda. de los Naranjos s/n, 46022-Valencia
Despacho 1E07 (9638) 28315 marcelo.royo@uv.es |
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
|
|
|
|
RUIZ MOLINA, MARIA EUGENIA PDI-Catedratic/a d'Universitat Coordinador/a de Mobilitat |
|
|
|
|
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABEL PDI-Titular d'Universitat Coordinador/a de Mobilitat |
|
|
|
|
PDI-Catedratic/a d'Universitat |
|
|
|
|
SCHLESINGER -, MARIA WALESSKA PDI-Titular d'Universitat Coordinador/a Curs |
|
|
Biografia
|
|
Professora Titular en el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València (Espanya). Doctora en Màrqueting per la Universitat de València. Les àrees d'ensenyament inclouen el màrqueting aplicat als serveis, la gastronomia, el turisme, la comunicació i la marca. Membre del Grup de Recerca en "Solucions Innovadores i Sostenibles en Serveis" (SIV) de la Universitat de València. Més de 24 anys d'experiència com a docent-investigadora en els nivells de grau, màster i doctorat. Les meves principals àrees de recerca inclouen el màrqueting de serveis amb aplicacions sectorials en turisme, educació, gastronomia i esports, així com innovació, cocreació de valor i màrqueting estratègic, marca i comportament del consumidor.
Grup SIV: https://www.uv.es/siv
|
|
PDI-Titular d'Universitat |
|
|
|
|
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIA PDI-Catedratic/a d'Universitat |
Facultad de Economia.
Departamento Comercialización e Investigación de Mercados (1er piso). Despacho 1P11
Avenida de los Naranjos s/n (46022) Valencia (9638) 28960 natalia.vila@uv.es |
|
Biografia
|
|
Natalia Vila López és Catedràtica de Comercialització i Investigació de Mercats des de 2010 al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, Facultat d'Economia, Universitat de València. Treballa des de 1994 en aquest departament. Els seus temes d'interès són aquells relacionats amb l'estratègia de màrqueting, el posicionament de marca, l'embalatge de productes i internacionalització de la estratègia entre uns altres.
Compta amb 4 sexennis d'investigació (1997-2002; 2003-2008; 2009-3014 i 2015-2020) avalats per més de 145 articles (en la seva majoria internacionals) i 5 quinquenis docents (2003-2005-2010-2015-2020) obtinguts amb docència regular en grau , postgrau i doctorat. Reconeixement amb la màxima puntuació (EXCEL·LENT) en el programa DOCENTIA de l'activitat docent per al període 2014-2019.
Ha col·laborat com a experta del Ministeri de Ciència i Innovació, Subdelegació Projectes d'Investigació (àrea d'Economia) (anys 2010 i 2011) i col·labora des de 2015 de manera regular *ANECA (programa ACREDITA).
Ha prestat assessorament i transferència de coneixement a Pimes, multinacionals i organismes diversos com ara CEACCU (Confederació Espanyola d'Associacions de Consumidors i Usuaris), Associació Pret a Porter Industrial Comunitat Valenciana (PIV), Antares Il·luminació S. a., Intermarché Prodis, Sáez Merino, Buraglia, Ubesol, Maverik, o Kenmark.
|
|
PAS-E. Administrativa |
|
|
|