Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal


  

Tabla de personas
Foto Nom i cognoms Adreça + info Biografia
ALDAS MANZANO, JOAQUIN

ALDAS MANZANO, JOAQUIN

PDI-Catedratic/a d'UniversitatVicerector/AVicerector/a-Rectorat de Planificacio, Qualitat i Tecnologies de la Informacio

Facultat d'Economia Despacho 1P11 Avda. de los Naranjos s/n 46022-Valencia España

(9638) 64055

joaquin.aldas@uv.es

Biografia
 

Joaquín Aldás-Manzano (Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales, Universitat de València) es Catedrático de Comercialización e Investigación de Mercados en la Facultat d’Economia de la Universitat de València, Investigador del Ivie y Visiting Research Fellow de la University of Glasgow (UK). Sus campos de especialización principal son los métodos cuantitativos de investigación en Marketing. Ha publicado su investigación, entre otros, en el European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Journal of Interactive Marketing, Journal of Business Ethics, Online Information Review o Tourism Management. Es coautor del libro Análisis Multivariante Aplicado (Thomson, 2005) y Análisis Multivariante Aplicado con R (Paraninfo, 2017). Es codirector del ranking de universidades U-Ranking, elaborado por el Ivie y la Fundación BBVA.[Biografia, versió en valencià]

ANDREU SIMO, MARIA LUISA

ANDREU SIMO, MARIA LUISA

PDI-Catedratic/a d'UniversitatCoordinador/a CursResponsables de Gestio AcademicaCoordinador/a Titulacio de Grau

Universitat de València, Facultad de Economía, Dpto. de Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia Office: 1E04

(9638) 28957

luisa.andreu@uv.es

Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

BERENGUER CONTRI, GLORIA

BERENGUER CONTRI, GLORIA

PDI-Catedratic/a d'UniversitatCoordinador/a de Programa de Doctorat
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE

BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE

PDI-Catedratic/a d'UniversitatDirector/a Titulacio Master Oficial

Facultad de Economía-Dpto Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia https://www.marketingbigne.com/

(9638) 28318

enrique.bigne@uv.es

Biografia
 

Enrique Bigné is Professor of Marketing at the University of Valencia since 2001. He previously occupied the same position at the University Jaume I (1996-2001).

Education: Ph.D. in Economics and Business Administration, a Bachelor's degree in Business Administration, a Degree in Law, and postgraduate diplomas in Market Research and in Operations Research.

Research interests: advertising, tourism, virtual reality, and neuromarketing. Publications. His work has been published in the International Journal of Research in MarketingEuropean Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Current Issues and Research in Advertising, International Journal of Advertising, Annals of Tourism Research, Tourism Management, Journal of Business Ethics, and Journal of Services Marketing, among others.

Visiting Scholar at the University of Maryland, Berkeley, and the University of Westminster.

Editor of European Journal of Management & Business Economics; Revista de Análisis Turistico. Associated Editor of Journal of Global Marketing, Journal of Modelling in Management, and Pasos. Member of the Editorial Board in several journals.

He has served as a Head of the Department, Dean of the School of Economics, Vice-chancellor for International Relationships and Communications of the University of Valencia, Academic Director of the International MBA, and Master in Marketing and Communications.

BUZOVA, DANIELA

BUZOVA, DANIELA

PDI-Titular d'Universitat

Despacho: 4D01

28447

daniela.buzova@uv.es

Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

CALDERON GARCIA, MARIA HAYDEE

CALDERON GARCIA, MARIA HAYDEE

PDI-Catedratic/a d'UniversitatDirector/a Titulacio Master Oficial

haydee.calderon@uv.es Facultad de Economía. 1.F05

(9638) 28313

haydee.calderon@uv.es

CANALES RONDA, PEDRO

CANALES RONDA, PEDRO

PDI-Prof. Permanent Laboral PplVicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets

Despacho 1E01

(9616) 25466

pedro.canales@uv.es

Biografia
 

Àrees d'experiència: Direcció de Venedors, Màrqueting turístic, Investigació Comercial.

Experiència docent i Acadèmica: Més de 20 anys d'experiència docent universitària tant en institucions públiques com privades. Els seus treballs s'han publicat en revistes de l'àrea, tant nacionals com internacionals. Ha participat com a ponent de manera regular en congressos nacionals i internacionals de l'àmbit del màrqueting. És autor de diversos llibres i capítols de llibres.

Experiència professional: Col·labora com a assessor extern de màrqueting i vendes per a diverses empreses

CERVERA TAULET, AMPARO

CERVERA TAULET, AMPARO

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Facultad de Economia . Universidad de Valencia. Despacho 1E06 Avda. de los Naranjos s/n 46022-Valencia

25929

amparo.cervera@uv.es

Biografia
 

Amparo Cervera és Catedràtica de la Univ. de València des de 2008 amb dedicació a temps complet. Posseeix 6 quinquennis de docència i 4 sexennis d'investigació reconeguts pel Ministeri de Ciència i Educació.

Al llarg dels anys de dedicació a la Universitat ha exercit responsabilitats d'investigació, docència, gestió i transferència del coneixement. En totes les activitats ha prevalgut l'esforç individual combinat amb el treball en equip, el rigor, i el servei públic. La seua activitat de transferència s'ha desenvolupat des de la més absoluta convicció que forma part de la responsabilitat social de les Universitats i del seu personal docent investigador.

Ha estat Directora de l'Institut Interuniversitari d'Economia Internacional (2016-2023). Ha participat en més de 25 projectes d'investigació, 11 d'ells finançats en convocatòries públiques i 14 són contractes amb empreses o institucions. Ha estat directora de la Càtedra Ciutat de València (2013-2015) i Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn (2017-2019). Liderat diversos projectes competitius amb el grup d'investigació *SIV -servei, innovació, valor- que dirigeix. Ressaltar Projecte europeu *ENPI denominat *Newcimed: *new *cities *in *the *Mediterranean Siga *Basin sobre el desenvolupament sostenible de les destinacions turístiques. Liderat (2017-2019) un projecte competitiu dins del Programa per a la promoció de la investigació científica, desenvolupament tecnològic i innovació en la Comunitat Valenciana sobre la sostenibilitat del Turisme de Creuers.

Autora o coautora de més de 75 articles -60 d'ells indexats en Web of Science-, editora de 3 llibres i autora o *co-autora de 35 llibres o capítols de llibres, alguns d'ells de difusió internacional. Ha presentat més de 150 ponències en congressos i impartit conferències a públics de caràcter divers.

Ha dirigit 13 tesis doctorals, 10 d'elles finançades per empreses o institucions en una clara vinculació amb la transferència de la ciència a la realitat econòmica i social. Tres d'elles premiades amb premis extraordinaris de doctorat per les seues respectives universitats -Castelló i València- i una altra per la Càtedra d'Emprenedors de la Universitat de Salamanca com a millor tesi espanyola en Emprenedoria. Així mateix ha dirigit nombrosos treballs fi de màster i de doctorat.

Ha sigut convidada a participar com a membre de comissions que han de jutjar els concursos d'accés a places dels cossos docents universitaris a nivell nacional i internacional, així com membre de tribunals de Tesis doctorals.

Ha avaluat projectes d'Investigació per a la ANEP (Agència Nacional del Ministeri de Ciència i Innovació) així com per a la Direcció d'Avaluació i Acreditació de l'Agència Andalusa del Coneixement (DEVA-AAC) i la Comisió Europea.

Respecte a les estades d'investigació, assenyalar Victoria University (Nova Zelanda), Universitat de Birmingham (UK), Harvard Business School (USA), Universitat de Beira Interior (Portugal), París XIII (França), Universitat Austral (Xile). A Espanya, en la Universitat Autònoma de Madrid, Almeria, Castella-la Manxa i Barcelona.

Premis: 2008 Best Paper en Industrial Màrqueting Management (SSCi Journal); 2010 Awards for Excellence com Outstanding paper en Industrial Management & Data Systems (SSCi Journal). Premi a les ponències: 'Collaborating to innovate: effects on customer knowledge management and performance' de la Global Innovation and Knowledge Academy (*GIKA 2014); 'Cross-cultural perceptions of onshore guided tours:a qualitative approach base don eWOM' (GIKA 2016); 'Una aproximació a com actua el risc percebut en lapresa de decisions del turista' (XXII Congrés Internacional Turisme i Empresa 2019); 'Social *Innovation Capacity *in cities: proposal of a theoretical model from a strategic collaborative perspective' (Intl Association on Public and Nonprofit Màrqueting 2020); 'User interface influència en informació processing: efectes de presència en cognitive load and understanding 2 (AIRSI 2023 (Artificial Intelligence; Immersive Technologies, Robots, Social Media, Internet of Things)'

Actualment es membre electe de la Junta de la Facultat d'Economia. Membre de la Comissió ODS i de Gènere de la Universitat de València.

CUADRADO GARCIA, MANUEL

CUADRADO GARCIA, MANUEL

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Facultat d'Economia Despacho 1F08. Avda. de los Naranjos s/n 46022 Valencia, España

(9638) 28963

manuel.cuadrado@uv.es

Biografia
 

Manuel Cuadrado García es Profesor Catedrático del departamento de Comercialización e Investigación de Mercados de la Universitat de València, España. Sus líneas de investigación son: marketing en el sector de las artes, comportamiento del consumidor cultural, investigación de mercados culturales, diversidad y género en el consumo cultural e innovación educativa. Al respecto, ha participado en numerosos congresos nacionales e internacionales y publicado en diferentes journals. Es coautor de los libros Marketing de las Artes y la Cultura; El Consumo de Servicios Culturales; y Mercados Culturales: Doce Estudios de Marketing y editor del libro Producción y Distribución de Artes Escénicas: Apuntes desde la Experiencia. Fue presidente de la 9ª Conferencia Internacional en Gestión de las Artes y la Cultura (AIMAC07), del II Workshop en Economía y Gestión de la Cultura (2010), y director del master oficial en gestión cultural de la Universitat de València, así como organizador responsable de numerosas jornadas académico-profesionales y docentes. Es miembro del comité editorial del International Journal of Arts Management y revisor de varias publicaciones científicas. Ha sido investigador y profesor invitado en la London School of Economics, (Londres, Reino Unido), la HEC (Montreal, Canadá) y la Università Bocconi (Milán, Italia), entre otras. Asimismo, ha desarrollado numerosos proyectos de innovación educativa e impartido numerosos seminarios, cursos de postgrado y conferencias al tiempo que ha colaborado con diferentes entidades de naturaleza cultural. 
Entre otros premios ha recibido el de Mejor Docente Universitario de España por la plataforma Educa-Abanca.

 

CURRAS PEREZ, RAFAEL MARTIN

CURRAS PEREZ, RAFAEL MARTIN

PDI-Titular d'Universitat

Facultat d'Economia Despacho 1E12

(9616) 25176

rafael.curras-perez@uv.es

Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

FAYOS GARDO, TERESA

FAYOS GARDO, TERESA

PDI-Titular d'UniversitatDirector/a Titulacio Master Oficial

Despacho 1F01 Facultad de Economía Horario de tutorías presenciales: Martes 11:00-14:00

(9616) 25379

teresa.fayos@uv.es

FRASQUET DEL TORO, MARTA

FRASQUET DEL TORO, MARTA

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados (despacho 1.F.04) Facultat d'Economia Av. Tarongers s/n 46022 Valencia

marta.frasquet@uv.es

GIL SAURA, IRENE

GIL SAURA, IRENE

PDI-Catedratic/a d'Universitat

(9638) 28329

irene.gil@uv.es

Biografia
 
[ Traducció automàtica ]

Llicenciada (1987) i Doctora (1994) en CC. Econòmiques i Empresarials, amb sengles Premis Extraordinaris. Habilitada per al cos de Catedràtics d'Universitat al desembre de 2003. Catedràtica de Comercialització i Investigació de Mercats des de 2005, desenvolupant la labor docent i investigadora en la Universitat de València –UVEG-.

Ha participat en diferents programes MÀSTER en títols propis i oficials, i de DOCTORAT en la UVEG, la Universitat Castella-la Manxa, la Universitat Pablo de *Olavide i la Universitat Paris I *PanthéonSorbonne, entre unes altres.

Posseeix 5 sexennis d'investigació reconeguts *CNEAI (-2020) i 1 de transferència *CNEAI (2019).

Des de 1999, ha dirigit 21 tesis doctorals, algunes de les quals han rebut premis molt reconeguts en l'àmbit acadèmic i professional; i, una d'elles, ha sigut la primera tesi amb Esment Indústrial defensada en el programa de doctorat de Màrqueting Phd. Vicente Sales-Vivó, 2022 amb Premi Extraordinari). Les línies d'investigació prioritàries s'han centrat en: comportament del consumidor, gestió de les relacions, màrqueting de serveis, turisme i distribució comercial. Aquestes investigacions s'han desenvolupat a través de la participació en més de 30 projectes finançats en convocatòria de concurrència competitiva d'àmbit local, autonòmic, nacional i internacional (Erasmus +, H2020…), sent I.P. en 6 dels finançats en el marc del Pla Nacional I+D+i SEJ2004-05988ECON; *SEJ2007-66054ECON; RESSÒ2010-17475; RESSÒ2013-43353-R-; RESSÒ2016-76553-R; i, PID2020-112660*RB-I00-, així com mitjançant 23 contractes d'I+D+i amb empreses i institucions.

És I.P. del grup d'investigació *INNOMARK *GIUV2013-033, inscrit en el Registre d'Estructures d'Investigació de la UVEG des de 2013.

Ha sigut Professora Convidada en les Universitats de *Rennes I i Paris I *PanthéonSorbonne, sumant un total de 28 mesos d'estades *postdoctorales, finançades en convocatòries públiques, sent membre de la .

En relació a la producció científica, ha publicat 5 llibres i més de 50 capítols de llibres (p. ex., en *Routledge, *Springer *Verlag, *Vuivert, *Emerald, *IGI global, etc.); a més, ha publicat més de 200 articles en revistes científiques, 208 llistats en *Scopus -h *index 34- i 183 en *WoSClarivate -hindex 31- (p. ex., *Annals *of *Tourism *Research, *Tourism *Management, *Journal *of *Service *Management, *Current *Issues *in *Tourism, *Service *Industries *Journal, Industrial Màrqueting *Management, *Journal *of *Consumer *Behavior, *International *Journal *of *Hospitality *Management, *International *Journal *of *Contemporary *Hospitality *Management, *Tourism *Management *Perspectives, *Journal *of *Services Màrqueting, *Journal *of *Business & Industrial Màrqueting, Industrial *Management & Data *Systems, *Management *Decision, etc.).

Ha presentat més de 200 ponències en els congressos científics de major prestigi en màrqueting EMAC, *AMS, *EAERCD, *AEMARK, *AEDEM, *ACEDE, etc.).

L'activitat relacionada amb la gestió, l'ha exercida sent membre de nombroses comissions i òrgans de representació, entre les quals destaca la Comissió de Doctorat i la Comissió de Postgrau de la UVEG, des de 2007; i, des de 2015 per Acord Comissió Estudis de Postgrau 18.06.2015, designada membre del Comité de direcció de l'Escola de Doctorat.

Ha sigut directora del Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats. UVEG, 2010-2013.

Ha rebut al llarg de la seua trajectòria diferents premis, entre els quals destaquen, a més dels Extraordinaris de Llicenciatura (1986/87) i de Doctorat (1993/94), dos premis Millor Tesi Doctoral (Col·lectiu Professors Universitaris Màrqueting i Club Gestió Qualitat), i premis a treballs publicats Emerald. *Awards *for *Excellence, 2008, 2009, 2010 i 2013; *AEDEMO, 1995; Premi *AEMARKASEDAS2011; Premi *AEMARK2014; Premi *CLADEA2017, Premi Millor Ponència 2017CNT, Premi Millor Ponència 2024*ACEDE, etc.).

Per a més informació del CV investigador *vease: https://producciocientifica.uv.es/investigadores/365216/detalle

GONZALEZ-GALLARZA GRANIZO, MARTINA

GONZALEZ-GALLARZA GRANIZO, MARTINA

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Dra. Martina González-Gallarza Granizo martina.gallarza@uv.es Catedrática. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados Universitat de Valencia Avda. de los Naranjos S/N 46022 Valencia Edificio Departamental Oriental Despacho 1F03 Telf. 96 162 53 80

(9616) 25380

martina.gallarza@uv.es

KUSTER BOLUDA, INES

KUSTER BOLUDA, INES

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Dpto. Comercialización e Inv. Mercados Facultad de Economía Despacho 1P11 Avda Tarongers sn 46022 Valencia

(9638) 28332

ines.kuster@uv.es

Biografia
 

ACADEMIC & TEACHING EXPERIENCE

Her teaching and research interests have focused on aspects related to diverse fields of marketing, publishing books and articles in leading magazines, both national and international. She teaches in official and her own degrees/postgrades, both from the University of Valencia and from other universities, institutions and companies. She is the head of various official and proper postgrade programmes.

PROFESSIONAL & RESEARCH EXPERIENCE

She has acted and acts as a professional consultant for SMEs and multinationals in aspects related to strategic marketing and sales and sales management, highlighting her frequent collaboration with sectors such as healthy food, wine, lighting and textiles, tourism, among others.

She has also been a consultant in public institutions, such as the CEACCU (Spanish Confederation of Consumers and Users Associations), the National Higher Education Assessment Council (Portugal), or the ANECA.

She has participated in and led several research, national and international projects, and advisory projects for companies.

She has acted as supervisor of diverse MT and theses in the marketing field.

EXPERTISE & INTEREST AREAS: Strategic Marketing; Marketing & Education; Sectorial Marketing; Communication & Sales Management; Marketing & NT; Tourism.

[Biografia, versió en valencià]

MIQUEL ROMERO, MARIA JOSE

MIQUEL ROMERO, MARIA JOSE

PDI-Catedratic/a d'Universitat
MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZ

MOLINER VELAZQUEZ, BEATRIZ

PDI-Titular d'UniversitatDirector/a Titulacio Master Oficial

Departament de Comercialitzacio i Investigacio de Mercats, Despacho 1F10 Facultat d'Economia Avda. Tarongers, s/n 46022 Valencia

(9616) 25381

beatriz.moliner@uv.es

MOLLA DESCALS, ALEJANDRO

MOLLA DESCALS, ALEJANDRO

PDI-Catedratic/a d'Universitat
PEREZ CABAÑERO, CARMEN

PEREZ CABAÑERO, CARMEN

PDI-Titular d'UniversitatDirector/a Titulacio Master OficialCoordinador/a Curs

Despacho 1E11

(9638) 28860

carmen.perez-cabanero@uv.es

ROYO VELA, MARCELO

ROYO VELA, MARCELO

PDI-Catedratic/a d'UniversitatCoordinador/a de Programa de DoctoratDirector/a de Departament

Facultad de Economía; Avda. de los Naranjos s/n, 46022-Valencia Despacho 1E07

(9638) 28315

marcelo.royo@uv.es

RUIZ MAFE, CARLA

RUIZ MAFE, CARLA

PDI-Catedratic/a d'Universitat

(9638) 28958

carla.ruiz@uv.es

RUIZ MOLINA, MARIA EUGENIA

RUIZ MOLINA, MARIA EUGENIA

PDI-Catedratic/a d'UniversitatCoordinador/a de Mobilitat
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABEL

SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABEL

PDI-Titular d'UniversitatCoordinador/a de Mobilitat
SANZ BLAS, SILVIA

SANZ BLAS, SILVIA

PDI-Catedratic/a d'Universitat

(9616) 25175

silvia.sanz@uv.es

SCHLESINGER, MARIA WALESSKA

SCHLESINGER, MARIA WALESSKA

PDI-Titular d'UniversitatDirector/a Titulacio Master OficialCoordinador/a Curs
Biografia
 

Professora Titular en el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València (Espanya). Doctora en Màrqueting per la Universitat de València. Les àrees d'ensenyament inclouen el màrqueting aplicat als serveis, la gastronomia, el turisme, la comunicació i la marca. Membre del Grup de Recerca en "Solucions Innovadores i Sostenibles en Serveis" (SIV) de la Universitat de València. Més de 24 anys d'experiència com a docent-investigadora en els nivells de grau, màster i doctorat. Les meves principals àrees de recerca inclouen el màrqueting de serveis amb aplicacions sectorials en turisme, educació, gastronomia i esports, així com innovació, cocreació de valor i màrqueting estratègic, marca i comportament del consumidor.

Grup SIV: https://www.uv.es/siv

SERIC, MAJA

SERIC, MAJA

PDI-Catedratic/a d'Universitat
TUBILLEJAS ANDRES, BERTA

TUBILLEJAS ANDRES, BERTA

PDI-Prof. Permanent Laboral PplDirector/a Titulacio Master Oficial

Avda. de los Naranjos s/n Edificio Departamental Oriental 46022 Valencia (España / Spain) www.bertatubillejas.com

berta.tubillejas@uv.es

Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

VILA LOPEZ, NATALIA MELANIA

VILA LOPEZ, NATALIA MELANIA

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Facultad de Economia. Departamento Comercialización e Investigación de Mercados (1er piso). Despacho 1P11 Avenida de los Naranjos s/n (46022) Valencia

(9638) 28960

natalia.vila@uv.es

Biografia
 

Natalia Vila López és Catedràtica de Comercialització i Investigació de Mercats des de 2010 al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, Facultat d'Economia, Universitat de València. Treballa des de 1994 en aquest departament. Els seus temes d'interès són aquells relacionats amb l'estratègia de màrqueting, el posicionament de marca, l'embalatge de productes i internacionalització de la estratègia entre uns altres.

Compta amb 4 sexennis d'investigació (1997-2002; 2003-2008; 2009-3014 i 2015-2020) avalats per més de 165 articles (en la seva majoria internacionals) i 6 quinquenis docents (2003-2005-2010-2015-2020-2025) obtinguts amb docència regular en grau , postgrau i doctorat. Reconeixement amb la màxima puntuació (EXCEL·LENT) en el programa DOCENTIA de l'activitat docent en tots el periods evaluats.

Ha col·laborat com a experta del Ministeri de Ciència i Innovació, Subdelegació Projectes d'Investigació (àrea d'Economia) (anys 2010 i 2011) i col·labora des de 2015 de manera regular amb ANECA  (Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación) en el programa ACREDITA.

Ha sigut co-directora de Projectes d'Investigació obtinguts en concurs públic subvencionats per la Generalitat Valenciana, el Ministeri d'Economia i Competitivitat, *Union Europea (en les modalitats Horizon i Lifelong Learning Program). Participa regularment en Projectes d'Innovació Educativa.

Ha prestat assessorament i transferència de coneixement a Pimes, multinacionals i organismes diversos com ara CEACCU (Confederació Espanyola d'Associacions de Consumidors i Usuaris), Associació Pret a Porter Industrial Comunitat Valenciana (PIV), Antares Il·luminació S. a., Intermarché Prodis, Sáez Merino, Buraglia, Ubesol, Maverik, o Kenmark.

imatge professor
Blesa Pérez, Andreu
imatge professor
Callarisa Fiol, Luis Jose
imatge professor
del Corte Lora, Victor
imatge professor
Estrada Guillén, Marta
imatge professor
Fandos Roig, Juan Carlos
imatge professor
Llorens Monzonís, Jaume
imatge professor
Moliner Tena, Miguel Angel
imatge professor
Monferrer Tirado, Diego
imatge professor
Rodríguez Artola, Rosa
imatge professor
Sanchez García, Javier
imatge professor
Tortosa Edo, Vicente
imatge professor
Vallet Belmunt, Teresa