Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

International Doctoral Research Workshop

 

Universitat de Vaència

DOCTORADO EN MARKETING

Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados

Departament de Comercialització i Investigació de Mercats

DOCTORADO EN MARKETING

Títol

1er TALLER INTERNACIONAL D'INVESTIGACIÓ DOCTORAL EN MÀRQUETING

1st INTERNATIONAL DOCTORAL RESEARCH WORKSHOP IN MARKETING

Públic objectiu/participants

Estudiants de doctorat que desenvolupin la seva investigació en màrqueting.

Prioritàriament, estudiants del Doctorat en Màrqueting de la Universitat de València; també d'altres doctorats de la UV, per exemple: Doctorat en Economia Internacional i Turisme o Doctorat en Direcció d'Empreses. El públic participant també es pot ampliar a altres doctorats i doctorands d'altres universitats espanyoles o europees.

Objectiu

Contribuir al desenvolupament de la tesi doctoral dels estudiants mitjançant la interacció amb altres estudiants i investigadors sènior de làrea de Màrqueting i obtenció de retroalimentació. El workshop oferirà als estudiants l'oportunitat de donar a conèixer els avenços en el desenvolupament de la tesi doctoral, compartint la recerca amb altres estudiants, directors de tesi i professors.

Descripció

El workshop tindrà un caràcter de taller amb la participació activa d'estudiants i investigadors o professors nacionals o internacionals a qui es convidarà explícitament garantint un nombre mínim d'assistents.

Si el nombre destudiants és elevat poden agrupar-se les intervencions temàticament o aplicant algun altre criteri en diferents sessions. A cada sessió hi haurà un ‘relator/moderador’.

Tots els participants rebran un diploma acreditatiu de la participació i/o assistència. Hi figurarà el còmput d'hores segons el cas.

El workshop tindrà un caràcter obligatori al Doctorat en Màrqueting: tot estudiant haurà de participar almenys una vegada, preferiblement enmig del seu període formatiu, encara que serà el director/a de la Tesi Doctoral qui determini el moment. Serà possible assistir-hi un màxim de dues vegades.

Característiques

El taller tindrà dues parts:

  1. PREPARACIÓ: cada estudiant, amb el vistiplau del director de la tesi, remetrà un document amb la seva intervenció, segons formats facilitats (template o plantilla, amb un màxim de 20 pàgines incloent-ho tot) i la presentació d'aquesta. Aquesta documentació estarà a Aula Virtual a la disposició dels participants i relators/moderadors abans de l'inici de l'esdeveniment.
  2. DESENVOLUPAMENT DEL TALLER:
    1. INTRODUCCIÓ: el coordinador del programa de doctorat en màrqueting o un relator/moderador introduirà el taller.
    2. PRESENTACIÓ: cada estudiant disposarà d'un màxim de 15 minuts per explicar la seva investigació, introduirà els avenços a la seva investigació plantejant necessàriament qüestions teòriques i/o metodològiques a debatre. El relator/moderador prendrà nota de les preguntes i qüestions que plantegeu.
    3. DEBAT-DISCUSIÓ: el relator/moderador recapitularà les intervencions plantejant les qüestions que s'han suscitat i dirigint el debat per un màxim de 15 minuts més. El doctorand prendrà nota de la retroalimentació
    4. Eventualment participaran investigadors sènior i/o estudiants recent doctorats per relatar la seva experiència sobre (i) desenvolupament de la investigació (ii) publicació

Període

Preferiblement en període lectiu sense classes. Mes de juny.

Lloc de realització

Facultat dEconomia. Preferiblement en alguna aula del departament de Comercialització i Investigació de Mercats oa les sales del primer pis, Villalonga o Sánchez Ayuso.

Caràcter

PRESENCIAL, encara que atenent el perfil internacional d'alguns estudiants hi ha la possibilitat de realitzar algunes intervencions en línia.

Difusió i Publicitat

Interna: mailing list dels programes de doctorat i cartells als taulers d'anuncis de la Facultat d'economia, website del departament o programes de doctorat

Externa: anunci o informació a revistes acadèmiques, congressos nacionals o internacionals, butlletí AEMARK, RRSS.

Càtering

Es disposarà de begudes calentes i fredes durant els descansos, així com dinar a la finalització d'aquest o si el workshop abastés horari de matí i tarda en un mateix dia.