Tesis doctorales
-
Políticas públicas de lectura e investigación. El diseño del Plan Valenciano de Lectura
Gemma Lluch, Dari Escandell, M Francés, Josep Maria Baldaquí, Anna Esteve
(2017).Article -
Decisiones estratégicas de lectura y rendimiento en tareas de competencia lectora similares a PISA.
Serrano Mendizábal, M. Á., Vidal-Abarca Gámez, E., & Ferrer Manchón, A.
(2017).Article -
Impact of text availability and question format on reading comprehension processes.
Ferrer, A., Vidal-Abarca, E., Serrano, M. Á., & Gilabert, R.
(2017).Article -
Effect of delay on search decisions in a task-oriented reading environment.
Mañá, A., Vidal-Abarca, E., & Salmerón, L.
(2017).Article -
El papel de las preguntas intercaladas en los textos de ciencias.
Vidal-Abarca, E., Gilabert, R., & Rouet, J. F.
(2017).ArticleTarbiya, revista de Investigación e Innovación Educativa, (36)..
-
Bridging Skill and Task-Oriented Reading.
Higgs, K., Magliano, J. P., Vidal-Abarca, E., Martínez, T., & McNamara, D. S.
(2017).Article -
Early use of phonological codes in deaf readers: An ERP study.
Gutiérrez-Sigut, E., Vergara-Martínez, M., & Perea, M.
(2017).Article -
Do alternating-color words facilitate reading aloud text in Chinese? Evidence with developing and adult readers.
Perea, M., & Wang, X.
(2017).Article -
Is nevtral NEUTRAL? Visual similarity effects in the early phases of written-word recognition.
Marcet, A., & Perea, M.
(2017).Article -
Alternating-script priming in Japanese: Are Katakana and Hiragana characters interchangeable?
Perea, M., Nakayama, M., & Lupker, S. J.
(2017).ArticleJournal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 43, 1140-1146..