Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Física

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, les persones usuàries de la Secretaria de la Facultat de Física podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
  • Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
  • Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació

• Atenció telefònica: 96 354 33 07
  • Fax: 96 354 47 75
  • Atenció postal: Carrer Dr. Moliner, 50. 46100 Burjassot
  • Adreça electrònica: fac.fisiques@uv.es
  • Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Física en horari d’atenció (de 9 a 14 h. de dilluns a divendres, i de 16:30 a 18h. dilluns i dimarts).
  • Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
  • Enquestes