1. Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials (vindre a la UV)
- Requisits
- Sol·licitud: Seu electrònica “Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials espanyols o estrangers”
- Convocatòria i documentació a presentar
- Termini de sol·licitud: de l'1 al 20 de juliol
- Resolució. Es comunicarà als interessats el mes de setembre.
- Si obtens plaça has de sol·licitar, al més prompte possible, el trasllat d'expedient en la teua Universitat d'origen.
Els/les estudiants admesos per trasllat d'expedient seran matriculats en el torn horari que quede disponible.
IMPORTANT: requisits lingüístics necessaris per a poder finalitzar el grau.
2. Tràmit de trasllat d'expedient (anar-se'n de la UV)
- Termini: durant tot l'any
- Sol·licitud per Seu Electrònica "Trasllat d'expedient", adjuntant la carta d'admissió de la universitat de destinació.
- Pagar les taxes corresponents per trasllat d'expedient
- Es remet l'expedient a la Universitat corresponent.
Atenció: una vegada admés/a, recorda que entre centres pertanyents a la Universitat de València el tràmit és gratuït i hauràs de sol·licitar el seu trasllat per correu electrònic a Fac.magisteri@uv.es adjuntant documentació pertinent en el seu cas.
Per a consultes de tràmits teniu els correus que apareixen a continuació. Únicament s'atendran les consultes rebudes a través del vostre correu de la Universitat @alumni.uv.es
- Informació General: fac.magisteri@uv.es
- Rebuts i exempcions: rebutmag@uv.es
- Pràctiques i Tfg: practicumagisteri@uv.es
- Reconeixements entre titulacions oficials: reconmag@uv.es
- Reconeixements ciclo formatiu: reccfmag@uv.es
- Doctorat Didàcticas Específiques: docmag@uv.es
- Màster Investigació en Didàcticas Específiques: mastermag@uv.es