Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Formació del Professorat Logo del portal

Trasllat d'expedient

1. Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials (vindre a la UV)

  • Requisits
  • Sol·licitud: Seu electrònica “Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials espanyols o estrangers”
  • Convocatòria i documentació a presentar 
  • Termini de sol·licitud: de l'1 al 20 de juliol
  • Resolució. Es comunicarà als interessats el mes de setembre.
  • Si obtens plaça has de sol·licitar, al més prompte possible, el trasllat d'expedient en la teua Universitat d'origen.

Els/les estudiants admesos per trasllat d'expedient seran matriculats en el torn horari que quede disponible.​

IMPORTANT: requisits lingüístics  necessaris per a poder finalitzar el grau.


2. Tràmit de trasllat d'expedient (anar-se'n de la UV)

  • Termini: durant tot l'any
  • Sol·licitud per Seu Electrònica "Trasllat d'expedient", adjuntant la carta d'admissió de la universitat de destinació.
  • Pagar les taxes corresponents per trasllat d'expedient 
  • Es remet l'expedient a la Universitat corresponent.

 

Atenció: una vegada admés/a, recorda que entre centres pertanyents a la Universitat de València el tràmit és gratuït i hauràs de sol·licitar el seu trasllat per correu electrònic a Fac.magisteri@uv.es adjuntant documentació pertinent en el seu cas.

 

Per a consultes de tràmits teniu els correus que apareixen a continuació. Únicament s'atendran les consultes rebudes a través del vostre correu de la Universitat @alumni.uv.es