Logo UVGrado en Comunicación AudiovisualFacultad de Filología, Traducción y Comunicación Logo del portal

• Estudiantes de Comunicación Audiovisual

Configuració de dispositius per a la connexió a la xarxa sense fils

La xarxa sense fils de la Universitat de València s'identifica pel SSID següent: eduroam L'autenticació és de tipus EAP protegit PEAP, amb validació de certificats de servidor i amb mètode d'autenticació per contrasenya segura EAP-MSCHAP-v2.

La configuració de dispositius per a la connexió a eduroam es pot fer de dues maneres:

Insta·lador d'eduroam

Si ja disposeu d'una connexió de xarxa prèvia, podreu descarregar un autoinstal·lador d'eduroam, adequat al vostre dispositiu i versió de sistema operatiu, en la següent adreça: https://cat.eduroam.org/?idp=29

En la següent imatge teniu el codi QR que us portarà directament al mateix instal·lador.

Instal·lador manual

-L'altre mètode de configuració, el manual, implica la instal·lació del certificat al dispositiu. Ací teniu els paràmetres de configuració:

Atenció! Tingueu en compte que és el vostre usuari, no la vostra adreça de correu electrònic. Cal afegir al vostre usuari els dominis @uv.es o @alumni.uv.es (usuari@uv.es o usuari@alumni.uv.es)

NOTES:

• Si pertanyeu a la nostra Universitat i esteu de visita en altra institució adscrita a eduroam, cal que empreu l'instal·lador/configuració anterior, i no la configuració de la institució la qual visiteu.
  • Si sou un usuari d'una institució participant en eduroam, heu d'emprar la configuració de la vostra institució d'origen i no aquesta.