- CE1: Que els estudiants siguin capaços d'entrevistar a clients o directius per analitzar les seves necessitats i problemes, identificant necessitats i problemes subjacents i clarificándolos de manera que siguin compresos i acceptats pels clients o directius.
- CE2: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions indirectes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE3: Que els estudiants siguin capaços d'elaborar, en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans, una proposta oral o escrita amb els objectius de la seva activitat i la manera d'aconseguir-los, proposant criteris per avaluar els resultats de les millores.
- CE4: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'individus en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE5: Que los estudiantes sean capaces de seleccionar y aplicar instrumentos, técnicas y métodos para la evaluación de grupos en el contexto de la psicología del trabajo, de las organizaciones y de los recursos humanos.
- CE6: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació d'organitzacions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE7: Que els estudiants siguin capaços de seleccionar i aplicar instruments, tècniques i mètodes per a l'avaluació situacional en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE8: Que els estudiants siguin capaços de definir serveis o productes i anàlisi dels seus requisits en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE9: Que els estudiants siguin capaços de dissenyar serveis o productes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE10: Que els estudiants siguin capaços de realitzar un estudi per comparar instruments (per exemple, tests, escales de qualificacions), tècniques i mètodes, i establir la seva viabilitat, fiabilitat i validesa, efectivitat i beneficis, costos.
- CE11: Que els estudiants siguin capaços d'avaluar serveis o productes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE12: Que els estudiants siguin capaços de planificar intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE13: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la persona en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE14: Que els estudiants siguin capaços de realitzar intervencions directes orientades a la situació en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE15: Que els estudiants siguin capaços d'implantar productes i serveis en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE16: Que els estudiants siguin capaços de planificar l'avaluació de programes i intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE17: Que els estudiants siguin capaços d'avaluar criteris de rendiment, benestar i relacions socials en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE18: Que els estudiants siguin capaços d'avaluar l'efectivitat de les intervencions en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE19: Que els estudiants siguin capaços de proporcionar retroalimentació a diferents actors en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE20: Que els estudiants siguin capaços d'elaborar informes en el context de la psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE21: Que els estudiants siguin capaços de revisar la literatura, formular hipòtesis i posar a prova aquestes hipòtesis en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE22: Que els estudiants siguin capaços de formular preguntes d'investigació, estratègies de recerca, qüestions de disseny de recerca (fiabilitat, validesa, etc.) I qüestions de disseny de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE23: Que els estudiants siguin capaços de recopilar dades per a la investigació en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE24: Que els estudiants siguin capaços d'analitzar dades de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE25: Que els estudiants siguin capaços de redactar treballs de recerca en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.
- CE26: Que els estudiants siguen capaços de presentar oralment treballs d'integració en psicologia del treball, de les organitzacions i dels recursos humans.