https://www.uv.es/fcafehttps://www.uv.es/uvweb/grau-ciencies-activitat-fisica-esport/ca/grau-ciencies-activitat-fisica-esport-1285935083794.htmlhttps://www.uv.es/ Logo del portal

  • 13862: Conèixer i comprendre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 3895: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 13863: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials a les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 13864: Analitzar críticament, des d'un punt de vista ergonòmic, la idoneïtat dels diferents moviments articulars que es fan servir habitualment en les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 3896: Identificar els riscos que es deriven per a la salut i proposar alternatives a la pràctica inadequada d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 13865: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què sÆestimula l'adherència als programes per a la millora i el manteniment de la qualitat de vida mitjançant l'ús d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • 14080: Planificar, desenvolupar i avaluar programes activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical a partir d'un model prescriptiu per a la millora de la qualitat de vida
  • 3897: Seleccionar i saber utilitzar el material i lÆequipament més adequat per al desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 14081: Conèixer els diferents entorns d'aplicació de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • 14082: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física amb especial atenció a aquelles que analitzen les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • 14083: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física, però amb especial atenció a aquelles que siguen fonamentals en el desenvolupament de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i millora de la qualitat de vida
  • 14131: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • 14132: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • 4275: Reunir i interpretar dades rellevants per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica
  • 14133: Tenir la capacitat de col·laborar amb els altres i de contribuir a un projecte comú
  • 14134: Comprendre, analitzar i reflexionar sobre les bases teòriques i metodològiques dels esports que es practiquen a la natura
  • 1872: Saber obtenir la suficient informació sobre les bases teòriques i metodològiques per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten més atractius per al desenvolupament personal i professional, i conèixer les diferents tasques d'intervenció
  • 14135: Saber obtenir la suficient informació per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten mes atractius per al desenvolupament personal i professional, i per assumir el paper i la importància que les intervencions i investigacions poden tenir per al desenvolupament del benestar i la qualitat de vida dels éssers humans
  • 14136: Conèixer l'origen dels diferents esports que es desenvolupen en el programa (vela, piragüisme, ciclisme i orientació)
  • 14137: Descriure i posar en pràctica les principals normes i elements bàsics d'aquests esports
  • 14347: Saber analitzar, planificar i seqüenciar els continguts bàsics d'aquests esports i aplicar-los a l'aprenentatge
  • 1873: Tenir la capacitat suficient per emetre judicis i criteris, així com tenir hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
  • 14348: Sensibilitzar-se sobre la importància vital de l'estudi i la comprensió d'aquests esports i com es poden interrelacionar amb altres matèries afins i transversals del currículum de l'alumne/a
  • 14349: Facilitar la retroinformació constant, amb la finalitat de poder tractar casos i situacions reals i les aproximacions als camps propis o afins a àrea d'educació física i esportiva que podrien utilitzar-se
  • 14350: Conèixer normes bàsiques i específiques de respecte envers el medi ambient