- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
- Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència.
- Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
- Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
- Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
- Saber redactar i preparar presentacions per posteriorment exposar-les i defensar-les.
- Ser capaços d'analitzar de forma crítica tant el seu treball com el del seu companys.
- Conèixer les eines del màrqueting mix i ser capaç d'utilitzar de forma adequada a cada context.
- Ser capaços d'establir els processos de recollida d'informació i el tipus de dades necessàries per dur a terme la planificació en màrqueting.
- Conèixer els processos i protocols de captació d'informació necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors.
- Conèixer les tècniques de negociació i de parlar en públic, entre altres aspectes.
- Ser capaços de millorar la interacció amb altres persones (equip de treball, clients, proveïdors, etc.).
- Ser capaços d'organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
- Saber presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques d'altres, mitjançant judicis argumentats i defensar amb rigor i tolerància.
- Ser capaços de seleccionar i desenvolupar si no n'hi ha eines d'anàlisi del mercat.
- Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
- Dissenyar estratègies de màrqueting.
- Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
- Dissenyar mecanismes de control sobre les decisions de màrqueting i investigació comercial i implementar possibles mesures correctores.
- Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.
- Ser capaços de definir l'estratègia de posicionament.
- Dissenyar i executar un pla d'investigació de mercats.
- Dissenyar un pla de màrqueting.
- Executar un pla de màrqueting.
- Redactar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
- Presentar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
- Saber realitzar les tasques pròpies de la seva professió, tant en empreses privades com en organismes públics.
- Capacitat per posar en pràctica el desenvolupament d'una investigació comercial.
- Capacitat per seleccionar les tècniques més adients per a la cerca de solucions d'un problema de decisió.
- Capacitat de construcció de models a partir de les tècniques existents.
- Manejar programes informàtics clau per a la presa de decisions.
- Capacitat per saber seleccionar l'enfocament més adequat per al desenvolupament d'una investigació comercial.
- Capacitat de negociació i comunicació per presentar en públic els objectius de la investigació i respondre a les crítiques del client i altres departaments, mitjançant judicis argumentats, i defensar-se amb rigor i tolerància.
- Capacitat per saber realitzar el seguiment i el control de les activitats d'investigació en tots els aspectes.
- Conèixer els costums i les pràctiques d'empreses i instituts d'investigació comercial.
- Capacitat per saber seleccionar la tècnica de recollida d'informació més adient en el desenvolupament d'una investigació comercial.
- Coneixement i capacitat per elaborar els diversos elements que componen el disseny d'una investigació quantitativa o qualitativa i jutjar-ne la idoneïtat per a situacions i contextos determinats.
- Coneixement de les característiques, modalitats, aspectes de disseny i eines per a la seua aplicació de les diferents tècniques d'investigació quantitativa i qualitativa.
- Capacitat per posar en pràctica les distintes tècniques d'investigació comercial.
- Capacitat per analitzar els resultats empírics d'un estudi quantitatiu o qualitatiu i ser capaç d'elaborar un informe de resultats amb les conclusions principals d'aquest.
- Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Ser capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Saber comunicar les conclusions i els coneixements i les raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Promover el desarrollo de actitudes y valores que establezcan condiciones favorables para un comportamiento ético en el desarrollo de la actividad profesional.
- Capacitat per definir una campanya de comunicació d'imatge corporativa.
- Habilitat per argumentar des de criteris raonables.
- Capacitat per construir un text escrit comprensible, organitzat, ben documentat i il·lustrat.
- Manejar programes informàtics clau a la presa de decisions de comunicació.
- Capacitat per aplicar coneixements teòrics a un problema pràctic.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
- Conèixer els costums i les pràctiques del sector dels anunciants, agències de promoció i mitjans de comunicació.
- Dirigir una campanya publicitària que incloga un pla de mitjans i suports publicitaris.
- Seleccionar els mitjans convencionals versus no convencionals més adequats en cada situació.
- Manejar i/o conèixer els programes informàtics necessaris per a l'elaboració de presentacions i disseny gràfic, així com del pla de mitjans.
- Capacitat per aplicar coneixements teòrics i pràctics a una situació concreta.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi de les lectures i casos que s'inclouen en el programa.
- Desenvolupament de la capacitat de crítica davant els treballs dels companys i d'autocrítica davant els propis.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi d'informació.
- Habilitat per argumentar des de criteris raonables les decisions adoptades en l'àmbit de màrqueting.
- Capacitat per identificar necessitats d'informació.
- Capacitat per saber ajudar, des de la investigació, la persona que encarrega un estudi, des del seu procés de presa de decisió.
- Capacitat per dissenyar els canals de comercialització d'una empresa.
- Manejar programes informàtics clau a la presa de decisions de distribució.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
- Conèixer els costums i les pràctiques dels diferents membres d'un canal de distribució (fabricants, majoristes, detallistes i altres agents).
- Capacitat per desenvolupar la funció logística i de direcció de vendes de l'empresa de manera eficient.
- Manejar programes informàtics clau a la presa de decisions de logística i direcció de vendes.
- Conèixer els costums i les pràctiques de les funcions logístiques i de vendes de l'empresa.
- Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
- Capacitat per transmetre informació i fer-se entendre.
- Capacitat d'escolta activa.
- Capacitat d'organització i planificació en l'àrea de màrqueting.
- Capacitat per organitzar i dirigir un equip humà en l'àrea de màrqueting.
- Capacitat per fomentar les relacions personals i la camaraderia en l'àrea de màrqueting.
- Capacitat per millorar el treball en equip i analitzar la importància d'aconseguir objectius comuns.
- Capacitat d'anàlisi dels diferents rols en els equips de treball.
- Capacitat per identificar les tasques i les activitats en què l'equip de treball pot millorar i perfeccionar-se.
- Capacitat de negociació.
- Capacitat per prendre decisions.
- Promoure l'orientació al client.
- Promoure la innovació i la creativitat en el disseny d'estratègies i decisions de màrqueting.
- Desenvolupar l'orientació a l'èxit i la visió comercial, emfatitzant la necessitat d'avaluar i de mesurar els resultats de màrqueting.
- Capacitat per redactar un pla de desenvolupament i llançament d'un nou producte.
- Capacitat per analitzar la cartera de productes d'una empresa i les seues implicacions futures.
- Capacitat de decisió en l'àmbit de preus del producte.
- Disseny de mecanismes de control sobre els resultats de les decisions relatives a producte, marca i preu, per controlar-ne l'efectivitat o la desviació sobre els objectius perseguits.
- Ser capaç d'identificar els diferents resultats previsibles de cadascuna de les possibles maneres d'organitzar el canal i la utilitat de cadascuna.
- Comprendre que la definició correcta del problema i les decisions per prendre són essencials en la gestió del canal de comercialització.
- Comprendre les diferències entre les maneres bàsiques d'organitzar el canal i suggerir les decisions per prendre més adequades en cada situació competitiva.
- Capacitat per redactar una proposta de campanya de comunicació enfocada a la consecució d'objectius.
- Capacitat per prendre decisions en l'àmbit del desenvolupament d'una campanya de comunicació.
- Coneixement de les tècniques d'anàlisi multivariable comunament aplicades en màrqueting.
- Identificació dels tipus de dades necessàries per a l'aplicació correcta de les tècniques d'anàlisi multivariable aplicades al màrqueting.
- Capacitat per interpretar des de l'òptica de màrqueting els resultats de les tècniques d'anàlisi multivariable.
- Capacitat per redactar i presentar de forma clara a qualsevol tipus de públic informes d'investigació de mercats resultants de l'aplicació de tècniques multivariables.
- Conèixer els distints models de compra i les variables que hi influeixen.
- Ser capaç d'aplicar en situacions reals els models de comportament de consumidor per a la presa de decisions.
- Capacitat per interrelacionar els aspectes de comportament del consumidor i dels competidors amb la presa de decisió en màrqueting.
- Habilitat per prendre decisions i resoldre problemes aplicant els coneixements teòrics adquirits.
- Capacitat d'organització i de planificació del departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
- Capacitat de negociació i comunicació per presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques del director general i altres departaments, mitjançant judicis argumentats i defensar-se amb rigor i tolerància.
- Capacitat crítica
- Habilitat per integrar les noves tecnologies en el disseny de les estratègies de màrqueting.
- Capacitat per desenvolupar una investigació científica, a partir del coneixement i avaluació crítica dels treballs publicats.
- Manejar els programes informàtics necessaris per a la introducció i anàlisi de les dades en la investigació màrqueting.
- Capacitat per relacionar els coneixements teòrics i proposar nous coneixements per a l'avanç científic.
- Traduir un objectiu genèric d'investigació en un model estructural operatiu.
- Triar la informació rellevant per al problema d'investigació a fi que puga ser tractada mitjançant tècniques complexes.
- Promoure el desenvolupament d'actituds i de valors que establisquen condicions favorables per a un comportament ètic en el desenvolupament de l'activitat investigadora.
- Capacitat per definir una campanya de màrqueting internacional.
- Adquisició de coneixements avançats sobre l'aplicació del màrqueting en el procés d'internacionalització d'una empresa.
- Conèixer els costums i les pràctiques dels mercats internacionals.
- Capacitat crítica.