Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

• OREiP Spot INt

Dimarts 18 de desembre de 2018 a les 19 hores, en la Sala d'Actes de la FFTiC.

El Departament de Filologia Anglesa i Alemanya, l'Oficina de Relacions Exteriors i Participació de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i el Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD) organitzen la III Weihnachtsfeier a la FFTiC.

Durant l'activitat els estudiants presentaran algunes tradicions alemanyes nadalenques i n'hi podreu tastar vi calent especiat (Glühwein) i dolços típics alemanys de Nadal. El moment culminant de la trobada serà el concert musical amb peces per a solistes i cançons nadalenques per a tots. L'activitat finalitzarà am una rifa.

Vos hi esperem!