Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

• Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

De la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació depenen en aquests moments els títols següents: Grau en Comunicació Audiovisual, Grau en Periodisme, Grau en Estudis Anglesos, Grau en Estudis Hispànics, Grau en Filologia Catalana, Grau en Filologia Clàssica, Grau en Llengües Modernes i les seues Literatures i Grau en Traducció i Mediació Interlingüística.

Així mateix, també depenen d’aquesta Facultat els següents títols en extinció: Llicenciatures de Filologia Alemanya, Filologia Catalana, Filologia Clàssica, Filologia Francesa, Filologia Hispànica, Filologia Italiana i Filologia Anglesa, així com les Llicenciatures de Comunicació Audiovisual i Periodisme.

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació es regeix per la Junta de Facultat que està composta pel degà o degana, que la presideix, 26 representants del Personal Docent i Investigador (PDI), 1 representat del Personal d’Investigació en Formació (PIF), 4 representants del Personal Administratiu i de Serveis (PAS), i 11 representants d'estudiants. La Junta discuteix i decideix sobre assumptes que concerneixen a l'organització i funcionament de la Facultat. A les juntes de facultat pot assistir qualsevol membre de la facultat: professors, personal administratiu i de serveis i estudiants. Tots tenen veu, però, només tenen vot aquells que han estat elegits expressament membres de la Junta de Facultat.

La gestió diària del centre és responsabilitat de l'Equip deganal que en l'actualitat està format per el degà, el secretari, un vicedegà i tres vicedeganes amb diferents responsabilitats. A la pàgina web es troben les competències dels membres de l'equip, la seva adreça de correu electrònic i els seus horaris de consulta.
Hi ha a més una sèrie de comissions de treball amb representants de tots els departaments i diverses àrees de coneixement, així com d'estudiants, que s'ocupen de supervisar en petits grups diferents àmbits de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.