Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

• OREiP Spot INt

El proper dimarts 14 de maig, a les 12 hores, tindrà lloc a la Sala d'Actes "Joan Fuster" de la Facultat de Geografia i Història, en la Avinguda Blasco Ibáñez 28 (Primer Pis), la xerrada informativa de la convocatòria Erasmus Práctiques 2019-2020.

Com sabeu, el programa Erasmus Pràctiques és una acció que afavoreix els períodes de pràctiques d'estudiants universitaris i recentment titulats en institucions i empreses d'altres països europeus que participen en el Programa Erasmus+ de la Unió Europea.