Logo de la Universitat de València Logo Grup d'Investigació en Mediació i Arbitratge (MedArb) Logo del portal

.

Grup d'Investigació en Mediació i Arbitratge (MedArb)

.

Presentació dels resultats del Grup MedArb Universitat de València en la II Jornada de mediació transfronterera a Pamplona

  • 26 d’octubre de 2018
II Jornada de mediación transfronteriza

El Palau de Congressos Baluarte, de la capital navarresa, va acollir el 4 d'octubre de 2018, la II Jornada "Diàlegs: mediació transfronterera". Un esdeveniment, organitzat pel Govern de Navarra i la Fundació Narac, amb la destaca participació tècnica de Creatalent, que va reunir a prop d'un quinzena d'especialistes i pràctics en matèria de Mediació de diferents països, on en un marc de diàleg es van analitzar qüestions de gran interès relatives a matèries com, la mediació empresarial i organitzacions, la mediació comunitària, familiar i cultural transfronterera, l'investigació, desenvolupament i noves perspectives mediadores, així com la interrelació entre la mediació i ADSRs amb la RSE, la competitivitat. les relacions laborals i la reputació empresarial.

El Grup MedArb Universitat de València va estar present per mitjà del prof. Guillermo Palao, qui -en una taula consagrada a l'investigació, desenvolupament i noves perspectives mediadores- va poder presentar públicament els resultats pel Grup durant els últims anys, així com els reptes i desafiaments de futur als quals s'enfronten l'investigació i la formació d'especialistes en mediació.