Universitat de ValènciaInstitut d'Investigació en Psicologia del RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral Logo del portal

Jornada d'innovació educativa WOP-P a la Universitat de València

  • 15 de maig de 2024
Image de la noticia

El passat 14 de maig, de 10.00 a 14.00 hores, el personal docent del Mestratge en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i de les Persones va participar de la jornada d'innovació educativa. Un dels objectius d'este esdeveniment va ser compartir informació sobre els projectes d'innovació relacionats amb WOP-P que s'han desenvolupat en cursos anteriors (2022-2023, 2023-24) o que s'han proposat per al pròxim curs (2024-25). .

10.00 -11.30 Bienvenida i Actualització sobre el Programa de Mestratge WOP. Feedback d'Alumnes del Curs 2023-24 (Àrees de Millora, Suggeriments, Coordinació)

11.30-12.30 - Elaboració de Guies i Programes d'Estudi per al Curs 2024-25

12.30-13.50 - Presentació de Projectes d'Innovació Educativa. Propostes per a la Coordinació i Desenvolupament de la Innovació Educativa en WOP-P Es van presentar els següents projectes

  • Esther Gracia Desenvolupament de la Intel·ligència Emocional (IE) en el Context Universitari WOP-P: Un Enfocament Experiencial
  • Esther Villajos/Aida Soriano : L'ús de ChatGPT com a mitjà i no com a fi en l'àmbit universitari
  • Ana Hernández/Inés Tomás: Universalització de l'accés a la investigació en psicologia del treball, de les organitzacions i de les persones (WOP-P): anàlisi estadística mitjançant programari lliure
  • Pilar González: Potenciant el Talent i l'Ocupabilitat a través de la Inclusió Educativa Utilitzant el Mètode GCL+ i les TIC i "Estratègies de Negociació en l'Era Digital: Adaptant el Mètode GCL+"
  • Carolina Moliner: WOP-P avançat: competències globals i digitalització multifuncional
  • Inmaculada Silla/Núria Tordera : Accions per a fomentar la internacionalització a casa (IaH) a través de cursos de Psicologia Organitzacional
  • Laura Lorente (Curs 2024-25): Desenvolupament de Competències Digitals per al Procés d'Ensenyament-Aprenentatge: Ús de la Intel·ligència Artificial per a Professors i Estudiants Universitaris
  • Virginia Orengo / Fernando Pons Metodología experiencial per a la formació integrada i interdisciplinària del professional en la direcció i gestió dels RR.HH.