Logo de la Universitat de València Logo Institut d'Investigació en Psicologia del RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral [IDOCAL] Logo del portal

SAM (Servei d'Assessorament Metodològic)

El Servei d'Assessorament Metodològic (SAM) és un recurs de consulta sobre qüestions metodològiques relacionades amb l'anàlisi de dades, el disseny d'investigacions, i el mesurament de variables, entre altres temes.

El servei el presta Vicente González Romá.

González Romá és Catedràtic de Psicologia Social (Treball i Organitzacions) de la Universitat de València. Prèviament va ser Professor Titular de Metodologia de les Ciències del Comportament. Ha sigut Editor-in-chief (2008-2011) i Associate Editor (2005-2008) de la revista European Journal of Work and Organizational Psychology (EJWOP), i Associate Editor (2014-2020) de la revista Journal of Applied Psychology (JAP). És membre del comité editorial de les revistes Journal of Management, JAP, i EJWOP. Els seus treballs de recerca s'han publicat en revistes científiques com Journal of Applied Psychology, Annual Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior, Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Vocational Behavior, European Journal of Work and Organizational Psychology, Journal of Occupational and Organizational Psychology, Work & Stress, Leadership Quarterly, Multivariate Behavioral Research, i Structural Equation Modeling.

El servei s'ofereix 1 hora/setmana en modalitat en línia a través de Microsoft Teams (per això, és necessari tindre un compte en aquesta aplicació). En cada hora hi ha 3 blocs de 20 minutos cadascun. Un/a usuari/a pot reservar un bloc de temps per a realitzar la seua consulta cada vegada que accedisca a la pàgina de reserves.

El funcionament del servei és molt senzill. Si vols usar-ho, hauràs de seguir els següents passos:

  1. Al calendari (baix), selecciona el dia i hora per a realitzar la teua consulta.
  2. Indica els detalls que se sol·liciten. Hauràs d'indicar el teu nom, email, i telèfon (només s'usarà si calguera anul·lar el servei inesperadament), i fer una breu descripció de la teua consulta.

El servei d'assessorament es prestarà en la data i bloc sol·licitat a través de Microsoft Teams.