Universitat de ValènciaInformation Service Logo del portal

Vols organitzar una taula redona sobre alguna qüestió del teu interès i necessites suport econòmic? T’agradaria que t’assessoraren en l’organització i difusió d’unes jornades sobre art i ciència? O en la realització d’una exposició fotogràfica al teu centre sobre defensa cívica de drets? Formes part d’un grup de música i voleu organitzar un concert solidari? O ets més de teatre i t’agradaria impulsar algun tipus de col·laboració amb altres entitats? Vols promocionar el pensament crític o la salut? Són només alguns exemples d’activitats socioculturals que, amb les ajudes Fora de classe de la Universitat de València que gestiona el Sedi, podem ajudar-te a fer realitat.

La finalitat de les ajudes Fora de classe és donar suport a activitats socioculturals realitzades directament pels estudiants de la Universitat de València i que es duguen a terme en el si de la comunitat universitària, amb l’objectiu d’afavorir que l’estudiantat puga implicar-se en la programació sociocultural de la Universitat. Mitjançant aquestes ajudes, l’estudiantat aporta propostes i les du a terme en totes les seues fases, a més de compartir una experiència amb companys i companyes amb interessos comuns.  

El Servei d’Informació i Dinamització d'Estudiants (Sedi) ofereix, a més, un servei d’assessorament, per a qui ho desitge o necessite, en qualsevol pas del projecte: des de la sol·licitud de l’ajuda, la confecció del pressupost o el disseny i realització del projecte. Cal tenir en compte que la comissió d’avaluació analitzarà la documentació presentada i que valorarà els projectes segons els criteris fixats en les bases reguladores de la convocatòria. La puntuació obtinguda determinarà l’import màxim de l’ajuda que pot rebre un projecte, tenint en compte que la puntuació mínima per poder ser beneficiari/ària és de 5 punts.

 

Curs 2025-2026


Per al curs 2025-2026, hi haurà dos terminis de sol·licituds de Fora de classe: ajudes a projectes socioculturals, un per cada quadrimestre.

Destinataris/àries
  • L’estudiantat de la Universitat de València que curse estudis oficials en centres propis, de manera individual o organitzats en grups.
  • Associacions d’estudiants.
  • Col·lectius que agrupen, com a mínim, tres estudiants.
Terminis de sol·licitud
  • Primer quadrimestre: de l’1 al 26 de setembre de 2025 .
  • Segon quadrimestre: febrer 2026.
Dotació econòmica

Fins un màxim de 2.500 euros per projecte.

Requisits

Que els projectes estiguen dissenyats per estudiants de la Universitat de València, que l’estudiantat de la Universitat de València siga el seu destinatari principal i que es desenvolupen en espais de la Universitat de València, si són presencials.

Les activitats hauran de celebrar-se:

  • Per a les sol·licituds del primer quadrimestre: entre l’1 de novembre de 2025 i el 31 de març de 2026.
  • Per a les sol·licituds del segon quadrimestre: entre l’1 d’abril i el 31 d’octubre de 2026.

Sessió informativa en línia del primer quadrimestre

  • Dia: per determinar.
  • Hora: 14:00.
  • Lloc:
    • En línia. Accés lliure mitjançant enllaç a la plataforma ZoomUV (disponible pròximament).
    • També es pot assistir presencialment, a l’oficina del Sedi del campus de Blasco Ibáñez (Espai Vives).
Fases del procediment i documentació


1. Publicació de les bases

2. Sol·licitud de l'ajuda

AVÍS: Si teniu alguna incidència presentant la sol·licitud mitjançant la Seu Electrònica, escriviu a foradeclasse@uv.es dins del termini de presentació de sol·licituds

3. Concessió de les ajudes i acceptació

  • Primer quadrimestre: PENDENT.
  • Segon quadrimestre: PENDENT.

4. Producció, difusió i realització de l'activitat

5. Justificació i pagament de les ajudes

  • Plantilla per a la memòria de l’activitat.
  • Plantilla per a l'informe econòmic.
  • Factures i tiquets.
  • Imatges que verifiquen la realització de cadascuna de les activitats objecte de subvenció.
  • Un exemplar de cada material produït amb l’ajuda concedida.

Termini per a la presentació de la justificació:

  • Primer quadrimestre: fins al 30 de maig de 2026.
  • Segon quadrimestre: fins al 20 de novembre de 2026.