University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

COMUNICACIÓ EFICAÇ EN AULES VIRTUALS. NEOTELLING

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 8
Synchronous online duration 8
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 24/01/2022
End date of the course 03/02/2022
Registration start date 15/12/2021
Registration end date 23/12/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 24/01/2022 15:30 24/01/2022 17:30 Online
2 27/01/2022 15:30 27/01/2022 17:30 Online
3 31/01/2022 15:30 31/01/2022 17:30 Online
4 03/02/2022 15:30 03/02/2022 17:30 Online
5 Online
Selection criteria

 

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Non-UV faculty

ROCIO MARTÍN LÓPEZ

Especialista a ensenyar a parlar en públic amb noves tecnologies i en entorns digitals, és creadora de Neotelling i autora de dos llibres sobre oratòria per a adults i infants.

CEO i fundadora de l’acadèmia d’oratòria Neotelling.

Premi Iberoamericà de Joventut en la categoria de narrativa digital per l’aportació innovadora de Neotelling a la formació en habilitats comunicatives.

Ponent internacional sobre comunicació eficaç en entorns digitals i responsable d’estratègia de Canal Sénior.

Training objectives

L’objectiu d’aquest curs és aconseguir una comunicació més efectiva a través de noves tecnologies perquè els docents no solament coneguen com impartir sessions presencials, sinó també com fer-ho d’una manera eficaç per mitjà de noves tecnologies i com implementar aquestes en ambdós escenaris.

Contents
  • Fer veure als assistents que una comunicació efectiva és essencial.
  • Comprovar en directe els efectes que genera una comunicació ineficaç amb una altra de més eficaç (amb inclusió en les dinàmiques de noves tecnologies).
  • Conèixer com desenvolupar classes més atractives i impactants mitjançant diferents formats de contingut i el control de la comunicació.
  • Descobrir noves eines i suscitar la curiositat per aprofundir-hi després en el dia a dia de cada docent.

El curs es compon de 4 sessions de 2 hores de duració cadascuna:
•    SESSIÓ 1: Tips pràctics de comunicació Eficaç en aules virtuals: comunicació verbal i no verbal. Dinàmiques de pràctica.
•    SESSIÓ 2: Eines de selecció i creació de contingut de contingut (criteris de selecció i  tips d'ús eficaç en presentacions Power Point per a activitats) Imatges icones, gifs, vídeos…
•   SESSIÓ 3: Estructura de presentació, nivells d'atenció i eines d'interacció per a aules virtuals i educació en el temps lliure.
•       SESSIÓ 4: Tecnologies exponencials: com comunicarem en el futur? Robòtica, realitat virtual, assistents de veu i sòls interactius per a idear les activitats d'un futur no tan llunyà.

 

Competencies to be developed
  • Comunicació eficaç
  • Comunicació no verbal
  • Lideratge

 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Participació en les sessions. Interioritzar i practicar el coneixements adquirits.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription