University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Conducta organitzacional: accions per a millorar la gestió

Target PAS
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 25
Presential duration 25
Synchronous online duration 0
Asynchronous online duration 0
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2023-2024
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 06/05/2024
End date of the course 13/05/2024
Registration start date 28/02/2024
Registration end date 13/03/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 06/05/2024 09:00 06/05/2024 14:00 INTRAS
2 07/05/2024 09:00 07/05/2024 13:00 INTRAS
3 08/05/2024 09:00 08/05/2024 13:00 INTRAS
4 09/05/2024 09:00 09/05/2024 13:00 INTRAS
5 10/05/2024 09:00 10/05/2024 13:00 INTRAS
6 13/05/2024 09:00 13/05/2024 13:00 INTRAS
Professional profile of the recipients
PTGAS de la Universitat de València tenint prioritat Gerent, Vicegerents, Caps de Servei, Directors Tècnics de Serveis, Caps de Secció, Administradors.
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
  • Gil Monte, Pedro Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Non-UV faculty

Ángel Martínez Moreno

Llicenciat en Psicologia.

Director d’Aduma (www.aduma.cat).

Training objectives
  • Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció
  • Proporcionar les bases per a realitzar una gestió motivadora.
  • Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
  • Conéixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
  • Conéixer les etapes de creació, gestió i direcció d'equips de treball.
  • Desenvolupar habilitats per a generar sinergies positives entre els membres de l'equip.
  • Desenvolupar habilitats per a la direcció d'equips de treball.
  • Desenvolupar habilitats per a millorar l'eficàcia de la comunicació i resolució de conflictes.
Contents
  • Autoorganització directiva.
  • Comunicació efectiva en grups de treball.
  • Creació i consolidació de l'equip de treball.
  • Lideratge, coaching i motivació de persones.
  • Habilitats socials per a directius.
  • Presa de decisions.
Competencies to be developed

Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:

  • La millora dels processos de comunicació interpersonal en l'àmbit laboral.
  • L'optimització de les estratègies de comunicació.
  • La gestió del treball en equip i les seues diferències respecte a altres formats d'organització de l'activitat laboral.
  • La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i establir maneres d'optimitzar-les.
  • L'aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
  • La identificació de les competències personals en aspectes clau de l'autoorganització del treball professional individual.
  • La planificació d'objectius de millora de les pròpies capacitats.
  • La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de la pròpia activitat professional.
  • La capacitat per a identificar diferents modalitats de direcció d'equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques a realitzar.
  • L'avaluació de les competències personals per a dirigir persones i plantejar objectius de millora.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

L'avaluació es realitzarà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre en classe. Es valorarà la participació en classe.

Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription