Target
PAS
Method of impartition
Presential
Language
Spanish
Total duration
25
Presential duration
25
Synchronous online duration
0
Asynchronous online duration
0
Program
Continuing education
Training modality
Course
Academic course
2023-2024
Edition
01
Training plan year
2024
Start date of the course
06/05/2024
End date of the course
13/05/2024
Registration start date
28/02/2024
Registration end date
13/03/2024
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 06/05/2024 09:00 | 06/05/2024 14:00 | INTRAS | |
2 | 07/05/2024 09:00 | 07/05/2024 13:00 | INTRAS | |
3 | 08/05/2024 09:00 | 08/05/2024 13:00 | INTRAS | |
4 | 09/05/2024 09:00 | 09/05/2024 13:00 | INTRAS | |
5 | 10/05/2024 09:00 | 10/05/2024 13:00 | INTRAS | |
6 | 13/05/2024 09:00 | 13/05/2024 13:00 | INTRAS |
Professional profile of the recipients
PTGAS de la Universitat de València tenint prioritat Gerent, Vicegerents, Caps de Servei, Directors Tècnics de Serveis, Caps de Secció, Administradors.
Selection criteria
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
- Gil Monte, Pedro Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Non-UV faculty
Ángel Martínez Moreno
Llicenciat en Psicologia.
Director d’Aduma (www.aduma.cat).
Organizing UV structure
Training objectives
- Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció
- Proporcionar les bases per a realitzar una gestió motivadora.
- Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
- Conéixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
- Conéixer les etapes de creació, gestió i direcció d'equips de treball.
- Desenvolupar habilitats per a generar sinergies positives entre els membres de l'equip.
- Desenvolupar habilitats per a la direcció d'equips de treball.
- Desenvolupar habilitats per a millorar l'eficàcia de la comunicació i resolució de conflictes.
Contents
- Autoorganització directiva.
- Comunicació efectiva en grups de treball.
- Creació i consolidació de l'equip de treball.
- Lideratge, coaching i motivació de persones.
- Habilitats socials per a directius.
- Presa de decisions.
Competencies to be developed
Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:
- La millora dels processos de comunicació interpersonal en l'àmbit laboral.
- L'optimització de les estratègies de comunicació.
- La gestió del treball en equip i les seues diferències respecte a altres formats d'organització de l'activitat laboral.
- La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i establir maneres d'optimitzar-les.
- L'aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
- La identificació de les competències personals en aspectes clau de l'autoorganització del treball professional individual.
- La planificació d'objectius de millora de les pròpies capacitats.
- La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de la pròpia activitat professional.
- La capacitat per a identificar diferents modalitats de direcció d'equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques a realitzar.
- L'avaluació de les competències personals per a dirigir persones i plantejar objectius de millora.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
L'avaluació es realitzarà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre en classe. Es valorarà la participació en classe.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.