Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 14/10/2024 10:00 | 14/10/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 17/10/2024 10:00 | 17/10/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 21/10/2024 10:00 | 21/10/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 24/10/2024 10:00 | 24/10/2024 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalez Navarro, Pilar
- PDI-Titular d'Universitat
- Gracia Grau, Esther
- PDI-Titular d'Universitat
Gemma Pons García
Llicenciada en la Facultat de Dret de València (1998), Màster en Gestió i Resolució de Conflictes a Les Heures, Universitat de Barcelona (2000), Diploma d'estudis avançats del Doctorat a la Universitat de Barcelona (2003) investigant sobre “la confidencialitat a els procediments de mediació”, Harvard Law School Workshop: “Theory and tools of the Harvard Negotiation Project”.
CEO al Centre de mediació Gestió Intel·ligent de Conflictes. la Coautora del Projecte de creació de les UMS (unitats de mediació sanitària -prevenció i gestió de conflictes a les organitzacions-) que es va implementar a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona, Consorci Sanitari de Terrassa i dues Gerències del ICS.
- Conéixer les variables psicosocials implicades en els processos de conflicte, negociació i mediació.
- Saber identificar els components emocionals i cognitius presents en les relacions interpersonals i la seua influència en el desenvolupament dels conflictes i en la seua resolució.
- Diferenciar problema, conflicte, agressió i violència a la feina.
- Conèixer procediments per identificar el procés de conflicte i la seva resolució a la feina i fomentar un entorn social més saludable.
- Identificar els mecanismes a través de les quals es produeix el diàleg intern (v.g., remugacions, pensaments distorsionats, atribucions...) aconseguint així la possibilitat de gestió del mateix i de la seva influència en el desenvolupament dels conflictes.
- Identificar característiques personals que influeixen a la resolució dels conflictes.
- Disposar d'esquemes operatius per a l'anàlisi de situacions disfuncionals i per a la construcció i la gestió de problemes.
- Aprendre tècniques destinades a l'autogestió en situacions de intensitat emocional elevada, tant en un mateix com en la relació amb persones de l'entorn i construir vivències interpersonals més saludable
- Aproximar-se a una nova comprensió del conflicte i les seves dinàmiques mitjançant un mètode pràctic vivencial.
- Dotar els assistents de tècniques i eines mediadores bàsiques per a la gestió de conflictes diaris.
- Conflicte, negociació i mediació a les organitzacions: perspectiva psicosocial.
- El procés de construcció de conflictes i problemes a partir de situacions disfuncionals.
- Com traçar el mapa del conflicte
- Les estratègies bàsiques de gestió del conflicte.
- Diagnòstic de mediabilitat.
- Tècniques mediadores i la seva integració al procediment de mediació.
- Casos pràctics
- Conèixer i aplicar la cultura de la mediació com a mitjà de gestió de conflictes
- Capacitat d'identificació i individualització del conflicte
- Millorar les relacions interpersonals a la feina.
- Millorar el maneig de les relacions conflictives.
- Millorar la capacitat per integrar-se a grups de treball.
- Evitar situacions d'agressió i violència a la feina.
- Millorar la capacitat dautocontrol emocional.
- Disposar d'instruments i esquemes d'actuació eficaços davant de situacions de conflicte interpersonal a la feina.
- Capacitat per posar en pràctica tècniques mediadores.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a