University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

SUPERA LA POR ESCÈNICA

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 16
Presential duration 16
Synchronous online duration 0
Asynchronous online duration 0
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 24/01/2022
End date of the course 14/01/2022
Registration start date 15/12/2021
Registration end date 23/12/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 24/01/2022 15:30 24/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 31/01/2022 15:30 31/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 07/02/2022 15:30 07/02/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 14/02/2022 15:30 14/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Non-UV faculty

GEMA FONT BROCH

Consultora en Pragmática de la Comunicación.  

Co-Founder de CPI Institute: Communication Pragmatics International Institute junto al experto Enric Lladó.

Instructora Certificada LIDERAZGO SAMURAI (grado Daimyo)

Licenciada en Periodismo-Ciencias de la Comunicación por la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB)

Titulada en Programación Neurolingüística por la Asociación Española de Neurolingüıśtica AEPNL.

Máster Practitioner PNL y Máster en Hipnosis Ericksoniana (IPNLCS).

Formadora de Formadores y Formadora de Teleformadores e-learning

Training objectives
  • El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.
  • Lideratge i comunicació quan he de fer una intervenció    
Contents

MÒDULS

  1. IMPORTÀNCIA DE LA COMUNICACIÓ
  2. IMPORTÀNCIA DE LA GESTIÓ EMOCIONAL
  3. GENERA EL TEU PERFIL LÍDER/AUTOLIDERATGE
  4. LIDERATGE SITUACIONAL/LIDERATGE EMOCIONAL
  5. ÈXIT I FRACÀS: AFRONTAR-LOS AMB EINES COMUNICATIVES
Competencies to be developed

El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.

Lideratge i comunicació en les intervencions

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription