
Descripció del lloc:
- La vacant s'enquadra en el negoci comercial d'estacions de servei de Repsol a Espanya, a la Direcció de Fidelització i Pricing.
- Expert en modelització i desenvolupament d'aplicacions d'optimització que garanteixi l'estratègia de preus així com una correcta col·laboració i coordinació amb el negoci.
Principals funcions:
- Estudis tècnics: construcció de models i algoritmes de disseny que permetin obtenir informació en la presa de decisions.
- Desenvolupament i integració d'aplicacions: desenvolupament de models prototip per a la millora de les aplicacions de gestió de pricing.
- Gestió de dades: integració automàtica de dades i tractament d'informació incompleta i / o imperfecta procedent de diferents fonts.
- Data Science
- Models de previsió de la demanda, transvasament de clients, etc.
- Estudis de mercat
- Machine learning
- Coordinar la gestió del Sistema Integrat de Gestió de Preus i de les eines d'optimització.
- Proposar evolució i innovacions ad hoc en un marc de millora contínua de la gestió del pricing de carburants i d'optimització de les vendes, a escala tant de punt de venda com a total xarxa.
- Identificar i liderar les iniciatives estratègiques que s'han de desenvolupar en l'àmbit analític i Big Data
Requisits de la posició:
- Estar en possessió d'una titulació superior en Enginyeria / Grau (Informàtica o Telecomunicacions), Llicenciatura / Grau en Matemàtiques i / o Estadística.
- Màster enginyeria computacional, en Big Data Analytics o assimilables.
- Llenguatges de programació: MATLAB, R, Python, SQL, VBA, SAS.
- Llenguatges d'optimització: AIMMS.
Requisits addicionals (valorables):
- Experiència prèvia demostrable en projectes relacionats amb les funcions descrites. (> 3 anys)
Idiomes requerits:
- Nivell d'anglès: B2