Logo de la Universitat de València Logo del portal

Ràpida incorporació laboral

Actualment existeix una demanda important de científics de dades sol·licitats per a realitzar , entre d’altres, tasques de Business Intelligence i Customer Experience.

Un màster multi-disciplinar

La formació prepara l’alumnat per a treballar en diferents àrees del coneixement, des de la indústria farmacèutica fins als videojocs.

.

Importància de la formació pràctica

El màster compta amb empreses col·laboradores on l’alumnat podrà fer les seues pràctiques externes posant en valor tots els coneixements adquirits.