
Divendres que ve dia 15 de maig a les 10 hores tindrà lloc en la Sala de Juntes – 0.2.4 de l'ETSE-UV un interessant seminari que impartirà l'enginyer José Manuel López Gil, responsable dels PSoC en l'empresa Cypress Semiconductor, juntament amb experts de l'escola (Grup Disseny de Sistemes Digitals i Comunicacions).
Aquest seminari es durà a terme amb la col·laboració de IEEE Student Branch de la Universitat de València i versarà sobre els nous dispositius PSoC que incorporen tecnologia BLE (Bluetooh Low Energy) i una introducció a les eines de disseny que poden ser d'útil ajuda per a l'elaboració de productes electrònics. Aquest desenvolupament es duu a terme en l'entorn gràfic gratuït PSoC Creator, que integra en ell el compilador de Keil. En el següent enllaç podeu visualitzar-ho si teniu curiositat: http://www.cypress.com/?id=2494.
El seminari seguirà el següent índex:
- Introducció del seminari i els ponents.
- Sistemes Integrats Programables basats en els micros PsoC.
- Descripció dels diferents dispositius PSoC i les seues diferències (PSoC1, PSoC3, PSoC4, PSoC5 i PSoC4 BLE (recalcament en aquest últim)
- PSoC Creator - Presentació general de l'entorn de treball. Facilitat d'ús.
- Demostració pràctica de l'ús del BLE.
- Preguntes finals.
Si desitges assistir, anima't i envia un correu abans del dijous 14 de maig per a confirmar la teua assistència a jose.torres@uv.es
Recorda que les places estan limitades, no et quedes sense la teua plaça!
Imatges: