Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Col·lecció Finances amb ordinador: dissenye nº 2 - Límits del valor teòric d'opcions europees. Valor intrínsec i valor temporal

9 de de maig de 2016

El valor teòric d'un contracte d'opció financera està subjecte a un límit mínim i a un límit màxim. D'altra banda, aquest valor teòric es descompon en valor intrínsec i valor temporal. El llibre de càlcul Límites Valor (Excel o LibreOffice) permet il·lustrar analítica i gràficament tals qüestions. Vostè pot posar en pràctica els seus coneixements sobre el tema contestant les preguntes del llibre de càlcul Cuestiones Límite Valor.

Editat per: Agustín Piñol, pinyol@uv.es

Etiquetes valor , Excel , opcions , estratègia