Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Interior Facultat Psicologia

Ana Miranda impartirà a l'abril el curs "TDAH: Perspectiva del Cicle Vital "

• 20 de desembre de 2017

Els alumnes del Màster de Psicogerontologia tenen l'opció de participar a l'abril en el curs "TDAH: Perspectiva del Cicle Vital ", concebut inicialment per a doctorands.

El programa de “Psicogerontologia: perspectiva del cicle vital”, oferta amb caràcter gratuït el Curs de Especialització "TDAH: Perspectiva del Cicle Vital", impartit per la Dra. Ana Miranda ( Catedràtica Emèrita de Psicologia del Desenvolupament i de l'Educació, UV ). Serà els dias 23 i 24 d'abril de 2018, de 16.00 a 19,00 hores, a la Sala de Juntes de la Facultat de Psicologia.
Encara que el curs va dirigit als doctorands de tots els anys, està obert també als alumnes del Màster de Psicogerontologia del present curs. A tots els qui assistisquen els dos dias se'ls lliurarà un Certificat d'assistència. Els interessats poden dirigir la sol·licitud al coordinador del programa de doctorat, el professor Juan Carlos Meléndez (juan.c.melendez@uv.es).