Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Medicina i Odontologia Logo del portal

La Facultat de Medicina de València. Cinc segles d'història.

• 5 de maig de 2021
La Facultat de Medicina de València. Cinc segles d'història.

Per iniciativa del Deganat de la Facultat de Medicina de València, acaba de veure la llum aquesta obra coral,en la qual han participat més d'una vintena d'autors de diverses institucions espanyoles, sota la direcció del catedràtic d'història de la medicina, Josep L. Barona.

Escrit en un to acadèmic accessible a un públic ampli, el llibre actualitza les investigacions més recents i recorre la tradició històric-metgessa valenciana, els antecedents i fundació dels estudis de medicina, la seua evolució durant el Renaixement i el Barroc, la tensió entre tradició i renovació en el segle XVIII, els períodes de decadència, crisi i reformes del huit-cents, per a concloure amb el convuls segle XX i la realitat actual, que mira al futur.
Amb un disseny modern i visual, el llibre inclou semblances biogràfiques i requadres dedicats a institucions i personatges rellevants. Es tracta d'una obra que aspira a posar en valor el patrimoni històric i la seua importància per a la cultura, la ciència i la medicina actuals.

Josep L Barona (dir.)
València, PUV, 2021, 380 p.
ISBN: 978-84-9133-348-7

Enllaç de compra: https://links.uv.es/VGG3nV1