Càtedra Joventut UV GVAUniversitat de València Logo del portal

  • Imatge representativa de la publicació

    [TFM] Esmorze tertúlia: “Un mos a l'edatisme”. Proposta d'un programa intergeneracional per a reduir l'edatisme cap a les persones majors

    Fermán Crisóstomo, Laura. Tutora: Viguer, Paz

    València: Universitat de València , 2024. Projecte fi de màster

  • [TFM] Inclinació, Mentalització i Regulació Emocional, en el Trastorn de la Conducta Alimentària (TCA): Una revisió sistemàtica de la literatura

    Gómez-Pimpollo Sellés, Laura. Tutora: Cantero, Mª José

    València: Universitat de València , 2024. Projecte fi de màster

  • Imatge representativa de la publicació

    [TFM] “Pensa després actua”: un programa d'intervenció per a la promoció de la tolerància a través del pensament crític en adolescents

    Bakonyi, Lilla. Tutora: Viguer Seguí, Paz.

    València: Universitat de València , 2024. Projecte fi de màster

    Les societats actuals es caracteritzen per una gran diversitat cultural i estan formades per persones amb diferents valors, característiques psicològiques, físiques i socials.

    La intolerància a les diferències culturals i individuals, així com no respectar els drets humans ni analitzar la informació rebuda de manera crítica, afavorix la discriminació i l'exclusió. L'objectiu del present treball és realitzar una proposta d'intervenció de promoció de la tolerància a través del pensament crític dirigida a adolescents de 14 a 16 anys de la Comunitat Valenciana. Es realitza una revisió dels conceptes bàsics relacionats amb la tolerància i les principals característiques de l'adolescència, perquè és una etapa clau en esta promoció. En el programa d'intervenció es treballa la sensibilització i l'adquisició de ferramentes d'actuació relatius a la tolerància, l'educació intercultural, l'educació en i per al conflicte, els drets humans i els mitjans de comunicació i noves tecnologies, a través del foment del pensament crític. En el programa s'aplica una  metodologia participativa que inclou la intervenció a nivell cognitiu, emocional i conductual; amb una avaluació pre-test i post-test mitjançant grup control i experimental per a la valoració dels resultats.

    [Llegir més] [Ocultar]
  • Imatge representativa de la publicació

    [TFM] Mapro-safor: el mapa de professionals de les polítiques de joventut a la comarca de la Safor

    Ruiz López, Jonatan. Tutor: Merino, Rafael

    Girona: Universitat de Girona , 2022. Projecte fi de màster

    La política social d'esquerres al País Valencià ve apostant fort des del 2019 amb de la Joventut (EVJ), una ambiciosa planificació daccions que pretén fer passar de les polítiques de suport a i al lleure juvenil, a les polítiques integrals. Per fer açò possible, aquesta estratègia es basa en dos accions fonamentals: la dotació de recursos econòmics per a la contractació de professionals de joventut arreu del territori valencià i la promoció condicionada dels Plans de Joventut per mitjà daquest ajut econòmic avui, en un moment de grans esdeveniments en aquest camp, en que es proposa un anàlisi sobre la identitat dels professionals de joventut de la comarca de la Safor informació existent i...

    La política social d'esquerres al País Valencià ve apostant fort des del 2019 amb de la Joventut (EVJ), una ambiciosa planificació daccions que pretén fer passar de les polítiques de suport a i al lleure juvenil, a les polítiques integrals. Per fer açò possible, aquesta estratègia es basa en dos accions fonamentals: la dotació de recursos econòmics per a la contractació de professionals de joventut arreu del territori valencià i la promoció condicionada dels Plans de Joventut per mitjà daquest ajut econòmic avui, en un moment de grans esdeveniments en aquest camp, en que es proposa un anàlisi sobre la identitat dels professionals de joventut de la comarca de la Safor informació existent i les aportacions de 17 persones que treballen als diferents serveis de joventut al territori saforenc. Paraules clau: joventut, professionals de joventut, polítiques de joventut, País Valencià.

    Llegir més Ocultar
  • Imatge representativa de la publicació

    [TFM] La intervenció educativa amb joves als plans de joventut de la xarxa jove valenciana: anàlisi de la planificació de les polítiques de joventut participatives i educatives de la Xarxa Jove i propostes d'intervenció ajustades al context valencià

    Piñana Fernández, Janis. Tutor: Trilla Bernet, Jaume.

    Girona: Universitat de Girona , 2022. Projecte fi de màster

    HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/21481
  • [TFM] Autoconcepte, ajuste personal i percepció d'estils de criança en adolescents dominicans

    Guzmán, P.

    València: Universitat de València - UASD , 2017. Projecte fi de màster

  • [TFM] Criteris i percepció d'adultesa: un estudi exploratori en jóvens de 18-30 anys de Conca (l'Equador)

    Ullauri, C. I.

    València: Universitat de València , 2016. Projecte fi de màster