Des de la coordinació del Grau en Pedagogia de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la Universitat de València, ens complau presentar una activitat formativa dirigida a l'estudiantat de primer curs.
Dimarts que ve, 23 de setembre, es durà a terme un taller sobre la importància de les competències socioemocionals en la transició i adaptació al context universitari. El propòsit d'aquesta activitat és proporcionar als i les estudiants recursos pràctics i reflexius que faciliten la seua integració en la vida acadèmica, així com la gestió dels reptes personals i socials propis d'aquesta nova etapa.
La proposta combina transferència de coneixement i innovació educativa, i es fonamenta en els resultats d'un estudi recent publicat en una revista científica internacional. Aquesta iniciativa s'emmarca en el Projecte d'Innovació de Centre de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació, promovent així el compromís institucional amb la formació integral de l'estudiantat i amb la millora contínua dels processos d'ensenyament i aprenentatge.