El pròxim dia 30 de setembre a les 10:30 tindrà lloc la Jornada de reflexió: "El paper de la societat en la prevenció de la soledat no desitjada i l’envelliment actiu", activitat desenvolupada per Infàncies i Dones del Món dins del projecte del Club per a persones actives de més de 60 anys a Orriols.
L’objectiu de la jornada és oferir una mirada crítica a la concepció de l’envelliment i a les barreres estructurals imposades social, històrica i culturalment al fet de fer-se majors. Així mateix, també pretén revisar la discriminació estereotipada de l’edatisme que posa en risc de vulnerabilitat i exclusió en marginar les persones majors a viure una soledat no desitjada.
▪ Benvinguda a càrrec de l’associació i d’una persona representant de la universitat
▪ Presentació del projecte per part del Club de persones actives de més de 60 anys
▪ Intervenció de Bárbara Sebastián. Llicenciada en Belles Arts coneguda com Barbiturikills, artista muralista especialista en format gran i intervencions en l’espai públic
▪ Intervenció de Mari Carmen Tarín. Lideressa i activista comunitària
▪ Presentació del curtmetratge produït pel Club de persones majors:
Orriols: Arrels entrellaçades. Tràiler
▪ Fòrum de la jornada. Fi de l’activitat
Vos esperem!