Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

• Porta de la Facultat

El dilluns 18 de desembre es van lliurar els premis als grups guanyadors del concurs desenvolupat al voltant de l'exposició Tests psicològics a Espanya 1920-1979. L'acte de lliurament va ser dut a terme sota la presidència de la Vicerectora d'Ordenació Acadèmica, Professorat i Sostenibilitat, Maria Vicenta Mestre, i va comptar amb la presència de la Degana de la Facultat de Psicologia, Mª Dolores Sancerni, i les comissàries de l'exposició, professores Ana Calle i Isabel Calonge.

Amb el lliurament de premis finalitza l'exposició que ha estat present en la nostra Facultat al llarg del primer quadrimestre, tancant un conjunt d'activitats docents, culturals i recreatives desenvolupades al voltant de la mateixa.
Imatges: