University of Valencia logo Logo Science Culture and Innovation Unit - Chair for Science Popularisation Logo del portal

«Els telòmers: el(s) principi(s) del final»: Conferència sobre el Premi Nobel de Fisiologia o Medicina

  • January 20th, 2010
Nobel

Dimecres 20 de gener de 2010 a les 19 h. a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC).València

Cicle de conferències divulgatives sobre els Premis Nobel 2009, en les quals els ponents ens ajudaran a conèixer els premiats i els motius que han fet guanyar aquest Premi.

«Els telòmers: el(s) principi(s) del final»: Conferència sobre el Premi Nobel de Fisiologia o Medicina, concedit a Elizabeth H. Blackburn, Carol W. Greider i Jack W. Szostak.

A càrrec de Laura Tusell, Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia, Universitat Autònoma de Barcelona.

Mès informació i Díptic