Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

Ajudes a les matrícules de La Nau Gran

• 27 de de desembre de 2018

Publicada la convocatòria de beques per a la matrícula en itineraris Nau Gran i en cursos de Nau Gran en Obert

El 26 de desembre ha aparegut publicada en el DOCV la convocatòria de beques per a les matrícules relacionades amb l'oferta de La Nau Gran.

N'hi ha de dos tipus, les ajudes econòmiques a les matrícules en itineraris de La Nau Gran, amb termini per a les sol·licituds fins al 8 de febrer de 2019; i d'una altra banda les ajudes per a les matrícules en cursos de La Nau Gran en Obert, amb un termini que s'allarga fins al 30 de juny de 2019.

Les sol·licituds caldrà presentar-les en el Registre oficial de la Universitat de València, amb la següent documentació:

- Imprés de sol·licitud: a) per als Itineraris Nau Gran; b) per als cursos de Nau Gran en Obert

- Autorització per a dades econòmiques de l'Agència Tributària

Llista d'enllaços: