Logo de la Universitat de València Logo del portal

Concert de Nadal del Club Coral La Nau Gran

• 17 de desembre de 2018

Dijous 20 de desembre al Paranimf (La Nau) a les 12.30h

El matí de dijous 20 de desembre, a les 12.30 en el Paranimf de la Universitat de València, el Club Coral La Nau Gran celebrarà el tradicional concert de Nadal. Amb la direcció de Mònica Perales i l'acompanyament al piano d'Eduard Marquina, faran el següent programa:

El Club Coral La Nau Gran va nàixer al gener del 2011 com un projecte formatiu musical estable, que depén del Servei d'Extensió Universitària i l'Àrea d'Activitats Musicals de la Fundació General de la UV. Està obert a totes les persones majors de 55 anys interessades a fer música cantant.

Més informació en l'enllaç:

Llista d'enllaços: