Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 19/09/2023 10:00 | 19/09/2023 15:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 26/09/2023 10:00 | 26/09/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 03/10/2023 10:00 | 03/10/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 10/10/2023 10:00 | 10/10/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
5 | 17/10/2023 10:00 | 17/10/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
6 | 24/10/2023 10:00 | 24/10/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
7 | 27/10/2023 10:00 | 27/10/2023 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
8 | 31/10/2023 10:00 | 31/10/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
9 | 07/11/2023 10:00 | 07/11/2023 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
DAVID MARTÍNEZ RUBIO
Dr. En Psicología per la UV.
Responsable de l´Àrea de Mindfulness i Salut en Psicoforma
Instructor de Mindfulness pel Mindfulness Oxford Centre
• Ser més conscients dels nostres patrons de funcionament habitual (pensaments, emocions i accions) i les seues conseqüències.
• Afeblir patrons automàtics de resposta, fomentant l'aparició de respostes més adequades i eficaces. Aprenent a respondre en comptes d'actuar.
• Reconéixer hàbits poc saludables instaurats en la vida diària i canviar-los per patrons més saludables. Comprendre les causes del malestar psicològic mitjançant la pràctica de *mindfulness.
• Aprendre a relacionar-se amb les experiències internes i externes d'una manera més beneficiosa.
• Desenvolupar l'habilitat d'estar en el present (manera ser *vs. manera fer).
• Aprendre a no reaccionar a les sensacions corporals, pensaments i emocions desagradables, prevenint d'aquesta manera els cicles de retroalimentació negativa en forma d'espiral que es perpetuen a si mateixos.
• Aprendre a cuidar millor de nosaltres mateixos, per a viure de forma més saludable
• Establir una rutina de pràctica que facilita la generalització a la vida diària de l'aprés durant el programa.
1 Aprendre a practicar la meditació *mindfulness
2 Reduir els estats d'estrés i ansietat
3 Incrementar la capacitat d'atenció i concentració
4 Aprendre a regular i gestionar els nostres estats emocionals
5 Adquirir major consciència dels nostres pensaments i emocions, així com de les nostres sensacions i experiències corporals
6 Reduir les reaccions mentals automàtiques per a incrementar els nivells de resposta conscients. Respondre *vs Reaccionar
7 Aprendre a relacionar-nos amb nosaltres mateixos i les nostres experiències des de l'amabilitat i no des de l'autocrítica o l'exigència
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.
Realització de pràctiques i entrega de auto-registre