Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

AULA VIRTUAL: AGREGAR ACTIVITATS DE MOODLE I (QÜESTIONARIS I TASQUES)

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 5
Durada presencial 5
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Oferta pròpia -SFPIE
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 14/02/2022
Data de finalització del curs 14/02/2022
Data d'inici d'inscripció 15/12/2021
Data de finalització d'inscripció 23/12/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 14/02/2022 09:00 14/02/2022 14:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
  • Diaz Garcia, Maria Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Cap de Seccio-Servei
  • Cap Iniciatives del Sfpie
Ver ficha
Objectius formatius
  • Agregar i configurar diferents tipus d'activitats a l'Aula Virtual:
    • Tasques ( individuals i grupals); activar el plagi en aquestes. Correcció de les diferents tasques en funció de si és qualificació simple, guia d'avaluació i rúbrica.
    • Qüestionaris (opció múltiple i V/F). Revisió d'examen.
  • ​​​​​​​Crear grups i agrupaments.
  • Crear banc de preguntes.
  • Crear escales personalitzades d'avaluació.
  • Afegir resctriccions a les activitats.
Competències que es desenvoluparan

Els participants seran capaços de configurar tasques amb els seus diferents tipus d'avaluació, activant el plagi i crear qüestionaris d'alternatives a l'aula virtual, generant les seves pròpies escales d'avaluació. De la mateixa manera, aprendran a crear grups i agrupaments.

Inscripció