Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 14/10/2022 10:00 | 14/10/2022 14:00 | En línia | |
2 | 21/10/2022 10:00 | 21/10/2022 14:00 | En línia | |
3 | 28/10/2022 10:00 | 28/10/2022 14:00 | En línia | |
4 | 04/11/2022 10:00 | 04/11/2022 14:00 | En línia | |
5 | 11/11/2022 10:00 | 11/11/2022 14:00 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Marquez Baldo, Lidia
- PDI-Ajudant Doctor/A
• Reflexionar sobre la utilitat didàctica dels diferents tipus d'avaluació.
• Aprendre a dissenyar avaluacions formatives i sumatives utilitzant eines tecnològiques.
-Avaluacions formatives en format digital: contingut interactiu, reflexions, debats i exàmens.
-Retroalimentació significativa per a millorar els aprenentatges.
-Avaluacions sumatives en entorns digitals: tipus i com implementar-les
-Disseny d'avaluacions formatives en format digital.
-Incorporació de retroalimentacions significativa a les avaluacions.
-Optimització de les avaluacions sumatives en entorns virtuals.
Realitzar les pràctiques obligatòries sol·licitades per la professora.