Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

COMUNICACIÓ ESCRITA EFICAÇ EN METODOLOGIES ÀGILS

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 8
Durada en línia síncrona 8
Programa Oferta pròpia -SFPIE
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 22/03/2022
Data de finalització del curs 31/03/2022
Data d'inici d'inscripció 15/12/2021
Data de finalització d'inscripció 23/12/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 22/03/2022 15:30 22/03/2022 17:30 En línia
2 24/03/2022 15:30 24/03/2022 17:30 En línia
3 29/03/2022 15:30 29/03/2022 17:30 En línia
4 31/03/2022 15:30 31/03/2022 17:30 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat no UV

ROCÍO MARTÍN LÓPEZ

Especialista a ensenyar a parlar en públic amb noves tecnologies i en entorns digitals, és creadora de Neotelling i autora de dos llibres sobre oratòria per a adults i infants.

CEO i fundadora de l’acadèmia d’oratòria Neotelling.

Premi Iberoamericà de Joventut en la categoria de narrativa digital per l’aportació innovadora de Neotelling a la formació en habilitats comunicatives.

Ponent internacional sobre comunicació eficaç en entorns digitals i responsable d’estratègia de Canal Sénior.

Objectius formatius
  • Dotar de tips pràctics als professors perquè puguen comunicar d'una forma més eficaç en la seua comunicació escrita.
  • Analitzar l'impacte de la comunicació escrita en mails, articles… i que el professor siga capaç d'enriquir-la amb contingut multimèdia en les seues pròximes accions.
  • Desenvolupar un criteri d'estructura d'atenció portat a la comunicació escrita.
  • Ser capaços d'implementar en el centre educatiu o en els projectes amb els alumnes metodologies àgils amb èxit gràcies a l'eficiència de textos breus.
  • Conéixer eines digitals que l'ajudaran els professors i personal no docent a realitzar una comunicació escrita més eficaç.
Continguts

El curs consta de 4 sessions de 2 hores de duració cadascuna. Les temàtiques impartides seran:

•    SESSIÓ 1: Comunicació escrita eficaç: imatges, vídeos, icones… Com enriquir els teus mails a alumnes i companys de treball.

•   SESSIÓ 2: On escrivim? L'impacte de cada paraula a cada moment: exàmens, tesi doctoral, articles en revistes, llibres, publicacions en xarxes socials…

•   SESSIÓ 3: Comunicació eficaç en eines col·laboratives: *Trello/ Jira i com ser eficient però precís en missatges breus.

•  SESSIÓ 4: Tendències en comunicació escrita: cap a on anirà la comunicació escrita en els pròxims anys versus l'oral?

Competències que es desenvoluparan

-    Comunicació escrita
-    Comunicació multisensorial
-    Lideratge
-    Comunicació Eficaç
 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Participació en les sessions. Interioritzar i practicar el coneixements adquirits.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció