Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 17/05/2022 10:00 | 17/05/2022 12:00 | En línia | |
2 | 19/05/2022 10:00 | 19/05/2022 12:00 | En línia | |
3 | 24/05/2022 10:00 | 24/05/2022 12:00 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja i Director Acadèmic de Formació del Professorat i Innovació Docent.
José Manuel Sota Eguizábal
Cap del Departament de Sistemes - Elearning de la Fundació Universitat de La Rioja i professor associat en el Grau en Informàtica en aquesta universitat. Responsable del Campus Virtual de la Universitat de La Rioja.
En aquest curs es pretén presentar diferents estratègies i eines per al disseny d'activitats ludificades tant per a docència presencial com per a docència en línia. Específicament es pretén:
- Conèixer els mecanismes que regeixen els processos educatius ludificats.
- Analitzar els avantatges i desavantatges d'usar la ludificació en la universitat.
- Avaluar l'impacte de la ludificació en l'aprenentatge dels seus estudiants, especialment en entorns en línia.
- Dissenyar activitats de ludificació per a les seues assignatures.
- Utilitzar aplicacions i eines integrant-les en la seua pràctica docent.
- Conéixer diferents casos d'ús de la ludificació.
Assistència, com a mínim, al 85% dels hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a
S'avaluarà la participació activa en el taller mitjançant el disseny d'una activitat ludificada.
Visualització del 100% dels continguts i superació de les proves d'avaluació fixades.