Destinataris
PAS
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Durada total
15
Durada en línia síncrona
15
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Període
2on semestre
Curs acadèmic
2020-2021
Edició
03
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
03/05/2021
Data de finalització del curs
13/05/2021
Data d'inici d'inscripció
24/02/2021
Data de finalització d'inscripció
15/03/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 03/05/2021 10:00 | 03/05/2021 14:00 | En línia | |
2 | 06/05/2021 10:00 | 06/05/2021 14:00 | En línia | |
3 | 16/05/2021 10:00 | 10/05/2021 14:00 | En línia | |
4 | 13/05/2021 10:00 | 13/05/2021 13:00 | En línia |
Perfil professional destinataris
PAS de la Universitat de València
Professorat no UV
Sara Cebrián Cifuentes
Graduada en Pedagogia per la Universitat de València. Doctoranda en el Departament de MIDE, de la UV. Actualment, treballa com a Professora Ajudant en la Universitat Catòlica de València.
Les seues principals línies d'investigació són la integració de les TIC en Educació, competències en TIC en professorat i alumnat, aprenentatge, inclusió de tecnologies emergents i metodologia de la investigació educativa.
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.
Continguts
- Comunitats en aula virtual:
- Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
- Establiment de grups i d’agrupacions.
- Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
- Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
- Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
- Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
- Aplicacions per a videoconferències
- La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
- Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
- Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.
Competències que es desenvoluparan
- És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
- És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
- És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.
Darrera modificació
16/09/2021