Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Gestió de comunitats virtuals d'òrgans col·legiats i serveis de gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada en línia síncrona 15
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 02
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 15/11/2022
Data de finalització del curs 24/11/2022
Data d'inici d'inscripció 16/02/2022
Data de finalització d'inscripció 07/03/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 15/11/2022 10:00 15/11/2022 14:00 En línia
2 17/11/2022 10:00 17/11/2022 14:00 En línia
3 22/11/2022 10:00 22/11/2022 14:00 En línia
4 24/11/2022 10:00 24/11/2022 13:00 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius

Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.

Continguts

1.Comunitats en aula virtual:
1.1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
1.2. Establiment de grups i d’agrupacions 
1.3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
1.4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions) 
1.5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris
1.6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de
qüestionaris / nominatius i anònims, recompte) recompte).
2.Aplicacions per a videoconferències
2.1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear
sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions
2.2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions
3.Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.

Competències que es desenvoluparan

És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en
el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció